Vybíjení je potřeba jen jednou z čas, kdy si potřebuješ ověřit, jak na tom baterka je, jakou má kapacitu, kdy ji plně nabitou necháš vybít do minima a srovnáš s tím, jak se třeba chovala před rokem. Jinak to vybíjení až tak důležité není. Pokud potřebuješ nabít Li-polku na uskladnění, tak pokud má větší napětí jak 3.8V, tak ji trochu dovybiješ třeba autožárovkou a pak ji na to optimální uskladňovací napětí nabiješ. Klidně používej to, co máš a pokud bys přece jenom chtěl pořídit novou strojovničku, tak se podívej na nabíječky iCharger. Umí toho hodně a je vidět, že program psal zkušený človíček ( nebo tým ).
Nic. LiPo má sice nominální napětí 3,7V na článek (což je u 2čl. 7,4V), ale nabíjí se na 4,2V na článek, což je 8,4V plně nabitá 2S LiPo. Takže akorát nastavit nabíjecí proud.
Drive smoothly SCX10 Dingo (Speed600Eco R.I.P., teď HPI Saturn 27T, Dsys56, GT3C 6.0, Pat a Mat)
CC-01 Beast (ve výstavbě) SC Himoto, plachetnice Babetta, remorkér Grimmershörn, Dickie PistenBully 600W