Základ je na hliníkovém platu, tak sem trochu obrousil části, které vymezovali maximální sklon ramene, a získal tak pár milimetrů světlé výšky.
Pravda je že pod břichem ty mlimetry prostě neseženu, ale i tak je těch 5cm vzadu a 4 vepředu slušných (případně by šli i kola s větším průměrem)
Staré tlumiče šli pryč a prodloužení obstarají 95 a 75 mm ansmanni.
Slabinou je zatím moc rychlý převod, i s 55T od axialu to jezdí moc svižně a naopak to postrádá potřebný tah.
Když už sem u toho mám prosbu, nemá někdo doma volně se povalující převodovku 3:1 +- na prodej. Koukal sem že je má žíla, ale krmit poštu korunkama se mě nechce.
Zajímavé bude co na to dát za vršek je to proklatě široký, lexanka co mám zatím na SCX se vešla mezi kola a vypadá to jak trugina :-)