Cores: Pěkně si mě rozesmál, díky ! :lol: :wink: Jinak dolů už nepůjde a to z jednoho pro mě dost důležitýho a podstatnýho důvodu a to, že bych nezajel na parcelu (do garáže - nyní cca 2 - 3 mm od podlahy) a před domem na ulici to určitě nechávat nehodlám. :P O "retardérech" po Berouně ani nemluvím, rád bych si ještě zajel na náměstí ... :idea:
Jinak opticky, na fotkách, to zas až tak nízko nevypadá ale od vany už moc místa k zemi nezbývá ... :oops:
Pro představu, podle "lemů" je to cca -100/-90 ... :lol: :wink: Je to přeci jen "static" a né vzduch !
Ano, je tam JOM. A jak funguje ? Naprosto parádně ! Jsem s ním (nejen já) nadmíru spokojenej a navíc za tu cenu ? Nemám slov. :wink:
Co se týče barvy tak se bude dělat "celolak", takže není problém a samozřejmě ještě přibude přední lízo - "Cupra R" a prahy z R32 (popř. Jubi 25th), kola vyleštit a středy do gun metalu ... :twisted:
Jinak souhlas s Adamem, kostitřas je relativní pojem a komu přijde VW v serii jako kostiřas, ať tohle ani nezkouší ... Jen mě baví, jak každej řeší JOMy, TAčka apod. A ten kdo je neřeší tak je jezdí, spokojenej a jednou za 2 - 3 roky koupí za čtyřku jinej a je vysmátej. A komu to přijde "drahý" kupovat za 3 sezony (80 - 100 tis. km) jinej ať jezdí na koloběžce ! :lol: :lol: :lol:
Každej, myšlenkově alespoň průměrně vyspělej jedinec, chápe, že sportovní (čti "tvrdej") podvozek ve spojení s gumou s bokem 35 (225/35 R19) nikdy, opakuji NIKDY nevykouzlí komfort jízdy jako série na gumě s bokem 55 - 60% (205/55 R16) ... :!:
btw. Znám(e) s Adamem osobně člověka co mu do 10 tis. km padlo KW čko (podvozek za 25 tis. "modrejch") - prdla pružina a vychcal tlumič. No jo no ... :idea: