kdyz civic, tak takhle. tady toho 'krademe' s kamaradem majiteli, mistni harcovnik. kamos s hondou letos vyrazi na mistrak ve sprintech, letos krouti japonec asi posledni sezonu ve velkym stylu, homologace konci a vzhledem k nakladum uz do budoucna ceka patrne jen na volne pohary. ale sorry kluci, kdyz 'sportak', tak poradne a ne machrovat v beznem provozu. je tam cudlik, tim se zapina 'vztek' a neklesaji otacky pod nastavenou mez. kroutak nemizi, spera pracuje spravne, rucni brzda je metrova trubka a tedy neni zakruta, ve ktery bys polevil a ztracel desetinky ;-) ;-)
Woyta píše:Muze to rici velice snadno. Staci jezdit vetsim mnozstvim ruznych aut.
Tak já už jsem jel taky ve více autech a je jasný že žabožrouti jsou pohodlnější, ale VW je taky super. Na D1 úplně v pohodě ;-) Pro mě je VW srdcová záležitost :-)
Axial SCX10 Toyota FJ60 TF2 Toyota Hilux Axial SCX10 Land Rover Defender Cabrio HPI Blitz
JJ 1,6 VTi , a zatim bez slicku , a podelal v pohode i nissan 350z a borec byl uplne zniceni z toho , a rekl bych ze by ten zluty podelal i tu zavodni co sem daval mira , protoze je tezsi a ty zavodni maj kolem 180 190 koni, a ten v te zlute ma 210-220 a to jeste nema poradne naladenou HONDATU.
coz to verim, ale psal jsem to proto, ze soutezak ma preci jen jiny kvality. uz zaveseni kol, tady jsou klouby, takze v prvni dire zlutaskovi upadne kolo a ja jedu dal. vytahanej bordel z krajnice dela ze zlutaska neovladatelnou vec, ja mam speru - jedu stale tam kam ukazuju volantem. v zavodnim rezimu (zminovany vztek) muzu brzdit levou nohou (kdybych to umel) a tedy v kazdy zatacce ty kone navic nepotrebuju protoze mam k dispozici na vyjezdu jednou takovej kroutak nez pan ve zlute. nez se mu to rozmota a nastoupi ty kone tak jsem daaaaavno jinde. a protoze sme velky zavodnici tak oba skoncime v pangejtu zarazeni strechou na strome a pro borce co z toho vyrval interier pojedou uz jen havrani. zatimco ja pohodlne otevru dvere a vysoukam se ven z ramu.... homologovaneho...
nezminil jsem brzdy. kapitola sama pro.sebe. vadnou taky, ale brzdis i s rudym rozzhavenym kotoucem. nebo aspon zpomalujes. s cimkoliv jinym po treti zatacce nemas sanci.
stale si stojim za tim, ze neni umeni vysroubovat origo, nasroubovat nejakej hypertuning z internetovyho obchodu, doject na chiptuning a vyrvat sedacky a interier a nalepit rychly pruhy. stojim si za bezpecnosti, ovladatelnosti, za vyblbnutim na uzavrenych tratich. auto sice neni moje, nemel bych ani na tenhle pekac, ale kdyz clovek chce cestu si najde. jeden vikend na volnym poharu pride treba na tri petky, ale je to NAPROSTO JINY SVEZENI nez si honit triko s dveste konema na parkovisti u kauflandu. howgh.
(ooo zase nechci moralizovat, jakmile se u tesca vali centimetr snehu, s kombikem s nakupem, kricici zenou a vysmatym ditetem krouzim po parkovisti bokem co to da :-D )
Woyta píše:Muze to rici velice snadno. Staci jezdit vetsim mnozstvim ruznych aut.
Tak já už jsem jel taky ve více autech a je jasný že žabožrouti jsou pohodlnější, ale VW je taky super. Na D1 úplně v pohodě ;-) Pro mě je VW srdcová záležitost :-)
Je to dano silnicemi pro ktere jsou auta navrzena. Nemci maji kvalitni silnice a rychle dalnice takze vetsinou obetuji komfort za stabilitu pri rychlych manevrech. Frantici maji auta casto stavena na pohodlnou a klidnou jizdu. Amici moc nezataci a taky uprednostnuji komfort. Pro me idealni kompromis najdes u japoncu. Podvozek je primerene komfortni a stabilni.
Nemci maji jeste dalsi zlozvyk. Zbytecne tuha vypln sedacek. V pripade VW aut se k tomu jeste pridava priserna ergonomie.
Holt jsem uz zmlsanej a mam na auta dosti specificke pozadavky. Velikost kufru je posledni vec co resim.
Aktualni fotka mojeho FoFo, zatim mi dela jen radost.. :-)
Prekvapive se na 17kach 215/45 da jezdit pomerne komfortne i po Praze, v zatackach drzi stopu az absurdne ale to je hodne i diky podvozku. Zatim nemam jakychkoli vyhrad a muzu jen doporucit lidem co hledaji prostorny kombik za rozumny penize, se kterym se da i trochu ostreji svezt.. :BYE:
RC4x4-Shop(.)CZ Ford F150 Raptor Custom Project CC-01 Jeep Wrangler YJ CC-01 Isuzu Amigo TA-02 Ford F150 Trophy TA-01 VW Race Touareg TL-01 Celica+911GT3+Focus+M3 Fotky a videa - kubamynar.rajce.idnes(.)cz youtube(.)com/user/kubamynar