vevnitř v disku je namotanej olověnej drát, co se dává do záclon :mrgreen: tím jsem ten disk vlastně vyplnit zevnitř a pak jsou tam ještě na každým kole dvě řady závaží na kola :mrgreen: Dneska jsme to byli testovat v pískovně jako minule a je to fakt o dost lepší :wink: celou dobu mi to ale bohužel fungovalo, takže jsem nic nevyfotil ani nenatočil :mrgreen:
Jo a co se týče té lipolky tak dnes jsem na ni jel, po hodině a půl bylo napětí na článku 3,7, takže to asi 6 hodin, jak tady někteří píšou, jezdit nebude :mrgreen:
AXIAL SCX10 Defender D90 KAREL AXIAL SCX10 Mercedes Benz 3553 TRUCK TRIAL BOBINA 2.1
tak ještě by něco najezdila, ještě to regl neodpojil, dvě to možná dá, ale pořád to není 6 8)
moná taky záleží v jakým terénu ti to těch 6 hodin jezdí 8) jestli jdeš na procházku rovně po polňačce a auto jede vklidu vedle tebe tak pak by to asi šlo :mrgreen:
AXIAL SCX10 Defender D90 KAREL AXIAL SCX10 Mercedes Benz 3553 TRUCK TRIAL BOBINA 2.1
Brácha má 50z já 20z Vše stejnosměrný 8) Ale jezdím vážně z lehkým plynem. Když jezdím jen pro prdel tak z toho furt mačkám dvacítku a je to dvakrát kratší 8)
Jiří Huser 16 let 1:8 Land-Rover D130(minulosti) 1:8 Vaterra acsender K5 blazer 1:8 Vaterra ascender ford bronco Za chvíli vectra B ;)
aha tak jsme asi doma :mrgreen: bylo nás tam víc s lipolkama a ve finále jsme po konci jízdy měli stejný napětí na článku skoro, takže asi nic nenormálního to nebude :mrgreen:
AXIAL SCX10 Defender D90 KAREL AXIAL SCX10 Mercedes Benz 3553 TRUCK TRIAL BOBINA 2.1