Žloutek už jezdíííí ... dnes jsem si ho šel poprvé ošahat, vyzkoušet nový podvozek, udělat první krůčky s novýma gumama ... no ale jedu jedu a najednou tam bylo nějak vlhko ...




Žloutek je zpátky tam, kam patří ... tady je mu nejlíp 8) Ty boggery jsou prostě bahenní gumy jak vyšité, krásně berou a prokousávají se a dobře se čistí. Na běžné hlíně a ostatním terénu mi ale nijak zajímavé ani nepříjdou. Tam to asi na ripsawech šplhá lépe. Po delším ježdění s výborně fungující užovkou mi ten origo podvozek přišel dost bída. 75g v kolech a 145g místo předního nárazníku, baterka vpředu a stejně to jezdí celkem o ničem, stabilita o hovně ... no hold gumy vysoké 120mm si vyžadují svou daň. O origo řízení ani nemluvím, to je stupidita. No zkusím vyhodit vrchní pružiny ale pokud s tím Rakousko pojedu, tak určo na ripsawech. Teď už to nestíhám, ale po reconu ho asi trošku rozřežu, mám nějaké nápady ...
A zajímavá story před odjezdem na trénink ... byli u nás známí a jak to vidí, tak borec zakřičel, jéé heléé to je Blažena!! říkam co ty voe? No chevrolet blazer, když jsem dělal v americe, tak jsem měl přesně stejného, taky třídvěř, úplně stejný typ ... no a když je to blazer, tak jsme mu snad říkali Blažena né?? byl to nějakej třílitr V6 ...
No náhoda jak sviňa, docela jsem se zasmál ... prostě moje Blaženka 8)