Včera jsem ho programoval dle návodu co je zde,3.1 první nastavení je VOLTÁŽ 1-Neodpojit motor když je baterie slabá !!!NEUŽÍVAT S LITHIUM A POLYMER BATERIEMI !!!! JEN S NiCad/NiMH BATERIEMI 2-Automaticky nastavuje voltáž (Základní nastavení).U 1 jsem nastavyl ne jestli jsem to dobře pochopil.
Já mám na něj programátor a je tam spousta možností nastavení. To vypadá jestli jsi to nějak nepopletl a nenastavil jsi to špatně. Nejlepší nastavení je z výroby tedy tovární. Pokud to je možný tak si dej tovární nastavení a tam je standardně Lipo stop nastavený. Jinak jednoduchý způsob jak poznáš,že je slabá baterka je že ztratí výkon a má problém se rozjet. Já osobně na Lipo stop nečekám a podle toho jak to mám vypozorovaný měním baterku a nikdy se mně nestalo že by byla pod 3V což je pro lipol kritická hodnota.
Icyclaw píše:JInak ja nevim, vsichni preci na aute pozname, ze uz nema "silu". Zacne se to projevovat od nejakych 7.2V a to uz citis ze to neni ono hlavne pri vyjezdech apod. Takze Lipo stop je jen takovej sichr...
Plně s tebou souhlasím a taky jsem to sem napsal. ;-) "Nossino" Pokud bych ti mohl důvěřovat tak programátor i prográmek mám doma a mohu ti ho půjčit. :-p
Odhadnout se to samozřejmě dá, ale bod vypnutí dost záleží na aktuální zátěži. Do kopce ti to vypne běžně o pár desetin voltu dřív, než po rovině. Takže myslím, že bez lipostopu by ses delší jízdou z kopce dostal pod limit snadno, aniž bys to spolehlivě zaznamenal. Třeba Ještěd klidně odjedeš na jednu baterku, včetně závěrečné asfaltky z kopce a zastaví tě posledních pár metrů jehličí před parkovištěm.
Lukáši, v téhle debatě nejde o to, na kolik baterek co ujedeš, ani jaká je spotřeba kterého auta. Jde o dva fakty. Jednak o to, že lipostop, bez ohledu na výši nastaveného koncového napětí, měří aktuální napětí na svorkách baterie, a to se díky neúprosné fyzice relativně významně liší v závislosti na zatížení motoru. Proto za jízdy do kopce vypne tentýž lipostop už při vyšším napětí, než za jízdy po rovině, nebo s kopce. Zkusil sis to někdy přeměřit? A s tím souvisí i druhej fakt. Jasně, že s běžným hardwérem v běžném terénu úbytek napětí spolehlivě poznáš, ale za jízdy s kopce, kdy to bere prd, to v pohodě pojede klidně i pod 6 voltů, kde už napětí klesá velmi strmě a články se tím také mnohem snáze rozchází. Takže bez lipostopu, stylem "to už dolů dojedu" se dostaneš pod limit článku nebezpečně snadno. Pokud jde o brzdu v neutrálu, myslím, že z principu její funkce neexistuje jediný rozumný technický důvod, proč by měla její síla záviset na aktuálním napětí pohonné baterie, pokud není pod provozním napětím regulátoru, tj. dokud regl funguje. Jinak je tomu u reglu s tzv. aktivní brzdou, který jsem ale v expedici snad ještě nepotkal.
Díky za rady,mám axíka chvíli tak jsem nevěděl jak přesně to má fungovat.Koupil jsem ho z druhé ruky tak jsem ho znova nastavil dle návodu co je tady.Snad se mě to povedlo ale pro jistotu jsem koupil lipopípak.
ahoj nastal problém zatáčet jde,dozadu auto taky jede ale když chci jed do předu tak nic,na regl.zelená kontrolka svítí.Nesetkal se s tím náhodou někdo.
Nossino píše:ahoj nastal problém zatáčet jde,dozadu auto taky jede ale když chci jed do předu tak nic,na regl.zelená kontrolka svítí.Nesetkal se s tím náhodou někdo.
Nazdárek stalo se mi to a pomohla reklamace = výměna ESC (nebylo přepólované) Co jsem v minulosti četl, tak se to takto může chovat, když byl přepólovaný. Nicméně jestli ho máš ještě v záruce, tak ho vyndej z plastu a očisti spoje. Je to důvod k zamítnutí reklamace (voděodolný není vodotěsný). Bob
Nossino píše:Ne v záruce už není,koupil jsem staršího axika je tam AE1 ta funguje.Byl u toho ještě regl.AE2,tak jsem ji tam zkusil dát a tohle to dělá.