Zatím je to mizérie s tima updatama, i s betou. Kdy jako hodlají na SIMULÁTOR udělat pohled z boudy? Kdy konečně vypustí aplikaci na vlastní tvorbu jak slibovali. Asi od toh moc očekávám.. :-(
Ford Ranger (CC-01 landfreeder)- přestavba zatím na nevím co... Axial SCX10 komplet ALU tuning pod Defendera D90 na EXPE- 80% Pavel Bečvář 23 letý klacek z Prachatic
( nezapomen, ze tu hru PRAKTICKY dela JEDEN clovek! .... a borci co to vydavaj mu hazeli klacky pod nohy .. tak proto dlouho trvalo nez se zacaly vydavat updaty a podobne .... psal jsem si s nim a dela na tom ... nebojte :) )
Myslím si, že větší skok kupředu než updaty, by byl, kdyby vydali editor map. Hráči by si vytvářeli svoje mapy, které by byly dále na stažení a kdyby se jim nějaká mapa líbila tak by se mohlo jednat s autorem do vložení mapy do originální hry.
Tak to je bomba, ale hádám že bližší info o editoru asi není, že? Mě by jen zajímalo zda, když vyjde editor zda bude možnost vytvořit i větší mapu než 1x1 km.
:BYE: Tak jestli jste si dali na Steamu ST betaverzi tak jste mohli najit nekolik novejch veci napr: 30/10/14 -multiplayer inter-truck winch pulling improved again
31/10/14 -sharpen image filter -ghosts for all player trucks -option to capture screenshots without HUD -fixed multiplayer inter-truck collisions issues
05/11/14 -diff lock now does increase fuel consumption, but damages truck + visuals for diff lock damage -winch truck now automatically accelerates when player accelerates -if winching trucks' trailer, tractor will accelerate in accel mode -per-map saves -sharpen effect&heat haze tuning -cursor hotspot fixed in fullscreen -fuel tankers auto-refueled at garages and gas stations properly -fisherman achievement obtained by cheating fixed -more steering wheels support -only show servers with appropriate version -maz-535 original look
07/11/14 -distance to closest node visible in hardcore mode -uaz water allowance depth increased -diff lock stress cooldown changed -levels tweaked
Do ofiko verze hry to bude zaimplementovany v nekolika malo pristich dnech :tleskam:
To "heat haze" mi pekne lezie na nervy. To si mohol autor odpustit, alebo to urobit vypinatelne. Napad s uzavierkami sa mi zda velmi dobry. Tiez by to ale chcelo dotiahnut - parkrat mi tie uavierky vyskocia a potom uz niektory diferencial neuzavriem - proste to ruplo. Oprava v garazi, alebo pojazdnou dielnou. V hardcore rezime iba v dielni, nakolko treba diferencial komplrtne rozobrat :idea: Co sa tyka zlepsenej fyziky, uvital som, ze sa auta poskodzuju o hodne menej. Je to citit hlavne na autach s velkym previsom - raketak (vlastne vyprostovak), Tatra atd.
BTW, prevratil uz niekto UAZ-a pri jeho odvoze na korbe Tatry ? Mne sa to vcera podarilo :twisted: Po jednom daleko - vysokom skoku.
Mám jednu otázku, n e e x i s t u j e prosím někde návěs (valníkový jako je na servis v origo provedení), co by byl bez cisterny a krámů na opravu a vozil střední klády? Někde na videu jsem ho viděl, ale nalezl jsem jen s kontejnerem za zila, nebo pack od arialla (x nápravová cisterna, stěny baráku nebo s bagrem). Nevíte někdo o nějakém upraveném na dřevo???? Díky za případný tip. J. :-(
Jena p r o s b a o r a d u : stáhnul jsem Mercedes_ actros a po dlouhém úsilí jsem dokázal aby sklápěčka/dumper vzala dřevo. Už se i zobrazí, ale lezou bočnicemi ven (z boků koukají boky klád). Čím a kde v xml docílit (poladit) , aby se tam "schovaly do korby" a nekoukaly(neprosvítaly) do boků. Děkuji všem za případné nápady :-) kutil Jaryn