No, pravda, holt v náklaďácích mi chybí zkušenosti, já vycházel z toho, že moje měla vývod na obě strany a tak byla škoda toho nevyužít. Ale ten příklad se servem je perfektní. Pro mne ;-)
S těma převodama je to celkem laborování, ikdyž vím,že čím pomalejší,tím větší krout'ák, ale práve to,jakej přesně poměr vzhledem k průměru kol(140mm), váze cca 8-10kg.No ale,ted' už sem díky vám chytřejší ,díky :FINE:
Ale ta Pedrissimova Tatra je luxusni, bohužel ne každej má možnost použití soustruhu a frézky a ,nebo na to nemá finance zaplatit někoho,kdo by sis tím takhle vyhrál, nicméně i "nízkorozpočtový" projekty můžou bejt dobrý, takže hurááá dotoho :OK:
Už delší dobu slintám nad MAZ 537, ale ted' se s nima tady rozth pytel, tak možná něco jinýho, ale ne s tuhejma nápravama, ani tatrováckou rouru, prostě něco na ramenech. Je něco jinýho kromě MAZe? Samozřejmě 8x8 :roll:
Měřítko cca 1:12,protože mám doma 10ks pneu o průměru 140mm,no a nápravy budou nezávislé na ramenech, diferenciály už mám. Na toho MAZe by to bylo akorát. Už mám objednanou 3kvalt převodovku Tamyia, od JOHNYBOSSe beru redukční 7.4:1 a přídavnou 2.18:1 a dvě MAXI serva cca 32kg. Jinak elektroniku a motor použiju už osvědčenou z Bobiny I. a II. - stříd'ák Robitronic Platinum + regulátor stejné značky.
99% bych chtěl z kovu, takže to bude pěknej macek ,ale betelnej :lol:
HEMTT Vozidlo M977 posloužilo za základ dalších unikátních verzí, jako je dvoudílná souprava LVS (Logistics Vehicle System). Sestává z dvounápravového tahače Mk. 48, ke kterému je kloubově připojen nákladní, cisternový či vyprošťovací návěs. Ještě impozantněji vyhlížejí desetikolová vozidla PLS (Palletized Load System) M1074 a M1075, která se postarala o revoluci v zásobování bojujících jednotek. Uvezou náklad do celkové hmotnosti 13,5 tuny a lze k nim připojit přívěs se shodnou nosností, což znamená možnost přepravovat naráz v těžkém terénu až 33 tun materiálu. Díky promyšlené mechanizaci zabere nakládka či vykládka maximálně pět minut a řidič nemusí opustit své místo za volantem. Americká armáda dosud odebrala úctyhodných patnáct tisíc vozidel řady HEMTT, z nichž řada prokázala své nevšední kvality v roce 1991 při operaci Pouštní bouře i letos během bojů v Iráku. Další tisícovka kusů putovala k ozbrojeným silám jiných států, např. Izraele a Řecka. Firma Oshkosh Truck Corporation samozřejmě tyto terénní těžkotonážníky průběžně zdokonaluje: připravila pro ně například nový podvozek s nezávislým zavěšením kol.
Mám obavu, že nezávislé zavěšení u trucků se používá spíše pro rychlost, Dakar, do těžkého terénu asi moc ne, ale zeptej se odborníků :OK:
Naposledy upravil(a) milan008 dne 11.11.2014 18:26, celkem upraveno 1 x.
bobo.ol píše:Měřítko cca 1:12,protože mám doma 10ks pneu o průměru 140mm,no a nápravy budou nezávislé na ramenech, diferenciály už mám. Na toho MAZe by to bylo akorát. Už mám objednanou 3kvalt převodovku Tamyia, od JOHNYBOSSe beru redukční 7.4:1 a přídavnou 2.18:1 a dvě MAXI serva cca 32kg. Jinak elektroniku a motor použiju už osvědčenou z Bobiny I. a II. - stříd'ák Robitronic Platinum + regulátor stejné značky.
99% bych chtěl z kovu, takže to bude pěknej macek ,ale betelnej :lol:
Tak přeji hodně štěstí! :tleskam:
Jiří Huser 16 let 1:8 Land-Rover D130(minulosti) 1:8 Vaterra acsender K5 blazer 1:8 Vaterra ascender ford bronco Za chvíli vectra B ;)