No, už mlčím, už mlčím, jen jsem myslel posunout se někam dál, víc se přiblížit skutečnému závodu, ale uznávám, byl jsem utlučen argumenty všech 35 aktivních soutěžáků :-D
Přečetl jsem to tu i tam jak Milan a pohoda z posledních závodů mne nijak nemotivuje něco psát, co jsem chtěl to jsem řekl po sezóně v ředitelně a ještě jsme se nasmáli. Mimochodem, mimo té doby co jsem řediteli držel triko , tak asi na každé fotce tleskám-takže to byla príííma sezóna. Díky všem. Jo a fotka s některým z Ajfelů co vysvětloval vazby v rodině (má červenou vestu s emblémem nějaké motokáry) ;-) mně rozchechtaly ještě teď ! Perfekt :hura: :hura: :hura:
Tak já to třeba taky sleduji, ale z hlediska odježdených km jsem ten poslední co by mněl neco prosazovat.
Co mně tak jenom napadá ohledně blatníků do půly kola.
Tak jak se psalo do puly kola v ose a jestli se bude kastle zúžovat, tak aby bylo kolo vždy alespon částečně zakryto a kokud se budou jezdit realné kastle a né triálové speciály tak nelze nikoho podezřívat z vychcanosti :-D .
A taky bych chtěl navrhnout pro akreditované fotografy a kameramany NESMRTELNÉ VESTY :-D
Pročítám, a zatím nemám co dodat, se vším souhlasím ;-)
Jinak k té desce, do příští sezony to bude trochu upravené ať to nak vypadá, tohle co je teď bylo "jen na zkoušku, na jeden závod". Ale tak víte jak to chodí :-D :-D :-D
Tak ja do velkých offroadů až tak nevidím, takže netuším co je lepší řešit, jestli rozvor nebo délku auta. Každopádně mi připadá zbytečná komplikace řešit koeficienty nebo rozdílné bodování. Myslím, že poslední závody ukázaly že to jde i se širokým, lehce zkráceným autem a základ jsou pořád jenom ruce. Ještě k reálnějším kastlím bych přidal přiměřeně postavené tratě, které je schopen projet i ten nejhorší minimálně na shoz. Ale to si myslím, že už se prodiskutovalo dostatečně a taky na posledních třech závodech to bylo v pohodě... takže jenom taková malá připomínka :wink: A jinak je mi jasné, že řidiči nikdy v závodničkách nebudou 8)
tak jo, ale těm co maj zasprejované černé okna koupí milan s honzou odstraňovač laků od tamiye, aby to mohli vydrhnout :-D nebo nám budou kluci kecat, že v tom interiér s šoférem je, jen ho nevidíme 8o
no jak říká Honza, asi nemá smysl to teď nějak zatěžovat a rozvíjet, na konci to fungovalo parádně a o rukách je to především, tratě byly myslím v poho.
já to tu rozpoutal ne abychom vymysleli zas dvacet novinek, ale abych tak nějak držel ducha takového jaký byl na konci a v klidu tady pořešil kastle a blatníky ať je prostě v dalším roce klid .... hádek už mám dost a chci, aby nám to klapalo a tyhle věci často vedly k problémům. cítím na sobě břemeno za celou Moravu, protože k pražákům se mi dnes přihlásil jeden plzeňák a prostě něchci, aby u nás byla nějaká ostuda. Přece čecháčkům ukážeme, že jsme banda dobrých synků a závody u nás za něco stojí no ne? 8)
Ahoj, když si to tak pročítám a narazil jsem na problém bodování couvání, co vyřešit každé couvání 1 trestným bodem a nemusí se nic hlídat. Zkrátka každé couvnutí zapíšeš bod a záleží na tobě, jestli pojedeš do brány předkem nebo zadkem.
Griessl Karel Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S RC Crawler = Axial,Bully RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě RC Dakar = Tatra Jamal
Máme couvačku za tři body pro všechny a jednu branku si můžeš vybrat, kterou procouváš za nulu. Je to zvýhodnění pro toho, kdo to zkusí, ale často je to riskantní a nepodaří se to podle plánu. Navíc pokud je jen jednou za sekci, tak je to takové větší taktizování, že si musíš vybrat, kde tohoto žolíka využiješ :-) Jinak se jezdí vše popředu.
My s tím vlastně žádný problém nemáme, Milan vymyslel takové zpestření s těmi rozvory, ale jinak tenhle model bez problému funguje. Kopírujeme pravidla MČR v offroad trialu, kde je couvačka tež za tři.
Milane nezapomeň jak to dopadlo když jsi mi řekl že auto bez řidiče není auto :mrgreen: já jen aby nekdo neoživil mou myšlenku která by mohla někoho pohoršovat ;-)