Dostal jsem před vánoci boudu home made od Pepeho a lehce jí špricnul.Odstín orange je od RCCar,bílá taktéž.Nesmí chybět nákupní seznam pro sklerotiky na dveřích :D Linky jsou samolepkou,ale moc nedrží..... :evil: Použitej materiál bude nejspíš Pet-G.Nemám žádnej vhodnej on road podval,tak až bude čas hodím pod to Mkovej co mám.Samozřejmě budu muset dodělat světla a doplňky.
Aha ...... no tak to u vás v práci to musí teda vypadat když Polycarbonát je totéž jako Polyethylen tereftalát - glycol ... což je vlastně základem polyester :wink: Kdyžtak si raději ještě o vlastnostech a charakteristikách Pet-G něco dohledej ať pak nejsi zaskočen docela podstatnými rozdíly ve zpracování ..........
No, pokud Lexanem myslis klasickej dutinkovej polycarbonat, kterej se pouziva na zastresovani atd, tak to samozrejme ne. Nebo treba polycarbonat, kterej se pouziva na zasklivani sportovnich aut. Ale proslo mi rukama dost origo " lexanovejch" kastli na rc auta a ver tomu, ale 90%, vcetne original axial kastli (dingo a honcho) kdyz vedle sebe dam vylisek z pet g a kastli, nepoznas rozdi . Opracovatelnost, tvarovatelnost, pruznost a i lakovani sprejema na lexan neni rozdil.
Nemyslel jsem výsledné výrobky , ale charakter materiálu a stím související chování při zpracování ..... rozdíly teplot tání a smrštění a s tím související krabacení a náchylnost ke ztrátě čirosti-zmléčnění atd. V tom jsou ty materiály dost podstatně rozdílné .......
Samozřejmě pokud zachováme správnou technologii pro ten který materiál, tak výsledné výrobky jsoou hoodně podobné.
DOkonce bych řekl, že Pet-G o něco lepší a lépe zpracovatelné, ale to bude možná tím, že s ním máme větší zkušenosti a jede u nás o moc častějc, než polycarbonaty.
Je blbý, že je to tu samá poznámka mimo téma, ale když doma křápnu do skříňky lexankou BMW a Žigulíkem z PET-G tak Žigulík prdne- pro nás zásadní problém že. Škodovka je to ale nádherná ! :-)