Uživatelský avatar
mara126
Píšu hodně
Příspěvky: 1887
Registrován: 01.01.2010 0:00
Bydliště: Louny

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Proč 2 regulátory ?, já mam taky 2 motory a honí to jeden regl.
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126
Uživatelský avatar
vitas
Častý přispěvatel
Příspěvky: 700
Registrován: 01.02.2013 14:57
Bydliště: Přerov

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

No jo ale to by asi ten náš 45A regl z HK neutáhl :-D

Co tam máš ty?

TRX-4 Defender, Defender 6x6 Caravan, MB Unimog 6x6, Toyota Tundra, TATRA 815/7 8x8

a další autíčka a lodičky pro radost.. :)
FOTO VIDEO

Vše pro RC modely & expedice:

www.rc-balik.cz
Uživatelský avatar
vitas
Častý přispěvatel
Příspěvky: 700
Registrován: 01.02.2013 14:57
Bydliště: Přerov

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Tak a tady pomalu vzniká kabina.

Obrázek

Odklápění a osvědčený způsob na magnety

Obrázek

Obrázek
Naposledy upravil(a) vitas dne 28.01.2015 14:20, celkem upraveno 1 x.

TRX-4 Defender, Defender 6x6 Caravan, MB Unimog 6x6, Toyota Tundra, TATRA 815/7 8x8

a další autíčka a lodičky pro radost.. :)
FOTO VIDEO

Vše pro RC modely & expedice:

www.rc-balik.cz
Uživatelský avatar
mara126
Píšu hodně
Příspěvky: 1887
Registrován: 01.01.2010 0:00
Bydliště: Louny

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

já mam DSYS 90
člen RC Truck trial klubu Praha
Mercedes Actros 8x8 RCTT
Mercedes Unimog RCTT
Foto Rajče:mara126
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1329
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Je fakt, že stříďák se senzory je na tom s rozjezdy mnohem líp. Ono u toho střídavého regulátoru ani tak nejde o cukání, ale o to první cuknutí. Jde o to, jak se k tomu postaví software toho regulátoru: Buď to nemá ošetřeno a motor sebou škube do té doby, než se chytí synchronizace a nebo je to cukání potlačeno a motor potom zabere až od určitých ( a většinou ne malých ) otáček. Obojí je špatně. Proto je fakt nezbytné tam pořídit ten stříďák se senzory.
Ještě k těm převodovkám: měl jsem na mysli ne přídavnou převodovku ( která by také určitě pomohla ) a použít napájení 3S LiPo, ale spíš dvoustupňovou nebo třístupňovou. Nicméně kdyby se podařilo zkombinovat motor s převodovkou hodně do pomala a s napájením 4S Li-Po, tak by to do určité míry tu několikastupňovou převodovku nahradilo - zůstal by vysoký krouťák a hlavně velký rozsah otáček.
Uživatelský avatar
DT-swiss
Častý přispěvatel
Příspěvky: 710
Registrován: 31.12.2011 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

No, dat na 8x8 45t motor je trosku na nic, ja mel na 6x6 15 zavit s 2 kvaltem a stejne se trapil (vaha 16kg)
Nic nad 27t bych ani nezkousel.
2 motory jsou dobre reseni, myslim ze stridak je ideal.
jinak podvozek celkem alu, a co ten naraznik :-) ? To chces jezdit po asfaltu, ja stave auto maximalne na scale jizdu, ale 2mm psh na naraznik?
hele moc pekna cista prace, tvoje sikovnost a moznosti maji na vic
Projekt MAZ 537A, Jeep WRANGLER RUBICON, In memoriam MAN KAT 6x6
http://dtswiss.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
vitas
Častý přispěvatel
Příspěvky: 700
Registrován: 01.02.2013 14:57
Bydliště: Přerov

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Borik: Bude to stejnosměr ten 45T budeme to krmit jenom 2S

DT-swiss:
proč na nic? Čím více závitů, tím větší síla, ale tím je zase pomalejší. Takže to bude trochu pomalejší než moje ostatní auta ale zase to bude mít velkou sílu.

No a ten nárazník je z 3mm PSH :-) takže to vydrží, protože to nebude na žádný extra terén. Jenom taková pohodička, žádné bahno apod. :-I
Z hliníku je problém sehnat vhodný materiál, nemají tak široké profily a když jo, tak jsou to nepěkné ceny.

Jinak díky a věřím, že se to ve finále bude líbit.

TRX-4 Defender, Defender 6x6 Caravan, MB Unimog 6x6, Toyota Tundra, TATRA 815/7 8x8

a další autíčka a lodičky pro radost.. :)
FOTO VIDEO

Vše pro RC modely & expedice:

www.rc-balik.cz
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Po neděli budu mít ty nárazníky vypálené z 1,5 mm oceli, múzu ti jeden nabídnout :-)
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Uživatelský avatar
rc-vitek
Píšu hodně
Příspěvky: 1221
Registrován: 07.01.2012 0:00
Bydliště: solnice

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Sám poznáš proč je 45T na nic....nárazník radši taky no coment :roll: :wink:
Mitsubishi Pajero - CC-01-doladěný k obrazu mému
Uživatelský avatar
gecko-x
Píšu hodně
Příspěvky: 1641
Registrován: 01.01.2013 18:55
Bydliště: Količín

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

On ten nárazník bude asi jak u velkých aut - naoko plast a pod nim schovaný pořádný kus železa s promyšlenýma deformačníma zónama :-)
Ford f150 raptor rc4wd (Hero)
Uživatelský avatar
Mr-Monty
Přispěvatel
Příspěvky: 469
Registrován: 21.11.2010 0:00
Bydliště: Podhostýnský region
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Borik: Bude to stejnosměr ten 45T budeme to krmit jenom 2S

DT-swiss:
proč na nic? Čím více závitů, tím větší síla, ale tím je zase pomalejší. Takže to bude trochu pomalejší než moje ostatní auta ale zase to bude mít velkou sílu.

No a ten nárazník je z 3mm PSH :-) takže to vydrží, protože to nebude na žádný extra terén. Jenom taková pohodička, žádné bahno apod. :-I
Z hliníku je problém sehnat vhodný materiál, nemají tak široké profily a když jo, tak jsou to nepěkné ceny.

Jinak díky a věřím, že se to ve finále bude líbit.


Víťo nechci tě strašit ale při takovém náporu na na tu rozvodku to bude smrtící záležitost první co při tom náporu odejde budou hrušky co na nich drží kardany proto také nemám rad rozvodky axial . Myslím že tohle ti potvrdí každý kdo nějakým způsobem stavěl vícenápravovou mašinu nebo něco na trial .
Uživatelský avatar
DT-swiss
Častý přispěvatel
Příspěvky: 710
Registrován: 31.12.2011 0:00
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Cim vice zavitu tim vetsi sila je zakladni chyba, u samotneho motoru to tak samozrejme je, ale nikdy to neni silnejsi jak zprevodovany rychly motor, to rozhodne a je to milionkrat odskousene, proc myslis ze rycejsi motor ma vice w a vetsi spotrebu, na stejnou rychlost se podstatne silnejsi rychlejsi motor.
Resil jsem to same, 80t motor si oproti 15t na same rychlosti ani necuch
Projekt MAZ 537A, Jeep WRANGLER RUBICON, In memoriam MAN KAT 6x6
http://dtswiss.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
vitas
Častý přispěvatel
Příspěvky: 700
Registrován: 01.02.2013 14:57
Bydliště: Přerov

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

gecko-x: díky za nabídku, ale chceme to mít co nejlehčí a ona ta ocel taky něco váží.

Jak už jsem psal tak váha nepřesáhne 6kg,a to je oproti ostatním stavbám hodně malá váha, tak to ta převodovka při normální jízdě musí vydržet. A kdyby náhodou, tak je tam spojka(správně nastavená), která zabrání nejhoršímu. A když by to klouzalo tak se může přemýšlet na jinou, vícestupňovou převodovkou..

Ono to je hlavně o tom, jak člověk jezdí. Někdo tomu dává co to jde a pak se diví, že odejdou kardany, zbrousí se kolečko u převodovky a nebo se ohne rám a kdo ví co ještě.
Zajímavé, že mě se nikdy nic takového nestalo na žádném autě.

Tohle bude prostě auto na takové normální poježdění, žádný trial apod.

TRX-4 Defender, Defender 6x6 Caravan, MB Unimog 6x6, Toyota Tundra, TATRA 815/7 8x8

a další autíčka a lodičky pro radost.. :)
FOTO VIDEO

Vše pro RC modely & expedice:

www.rc-balik.cz
Uživatelský avatar
Borik
Píšu hodně
Příspěvky: 1329
Registrován: 14.11.2011 0:00
Bydliště: Brno-Maloměřice

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

S tím motorem je to přesně, jak píše DT-Swiss. Čím více závitů, tím menší síla. Sice s narůstajícím počtem závitů klesají otáčky, což se nám hodí, ale zároveň je jasné, že čím víc závitů se mezi plechy rotoru vejde, tím to musí být tenčí drát ( aby se ho tam namotalo co nejvíc ) a zároveň tedy čím tenčí a delší drát, tím má také větší odpor ( proto se na baterky používají tak tlusté dráty, aby byl odpor co nejmenší a pro motory a cokoli jiného - včetně reprobeden - to platí taky ). No a dál je to už jasné - čím větší odpor, tím větší ztrátový výkon ten motor má a tím se také pochopitelně víc hřeje. A čím víc se hřeje, tím dřív je po něm.
Uživatelský avatar
vitas
Častý přispěvatel
Příspěvky: 700
Registrován: 01.02.2013 14:57
Bydliště: Přerov

Re: Tatra 815/7 8x8 na Axialu

Mno uvidíme jak to bude fungovat. Teď už se to změnit nedá.

TRX-4 Defender, Defender 6x6 Caravan, MB Unimog 6x6, Toyota Tundra, TATRA 815/7 8x8

a další autíčka a lodičky pro radost.. :)
FOTO VIDEO

Vše pro RC modely & expedice:

www.rc-balik.cz

Zpět na „Trucky, zemědělská technika a vícenápravové stroje“