To si zatial nemusel, chcel som najprv komenty tu, na ich zaklade mapu upravit a az potom ju pustit do sveta. V mape je Kraz RS, ktory ma iba ram na kabine, nic nepripoji a je poriadne rychly. Povodny zamer bol trochu ho prestriekat - kriklavo oranzova s bielymi fofrpruhmi, to sa mi ale nepodarilo, pretoze ked som v kraz_rs.xml zmenil odkaz z kraz_chassis.xml kde su zasa definicie materialov na kraz_rs_chassis.xml so zmenenymi materialmi, tak mi ho ST do mapy nenatiahlo. Vsetky potrebne subory boli v spravnych adresaroch :
- kraz_rs.xml v media\classes\trucks
- kraz_rs_chassis v media\meshes\trucks
- kraz_rs_new_paint.tga v media\textures\trucks
Kym kraz_rs_xml ukazuje na model kraz_chassis.xml, ktory je v media.zip, tak je vsetko OK. V tom momente, ked tento subor vykopirujem do media\meshes\trucks, nasledne v nom zmenim odkaz na texturu, tak ST uz auto nenatiahne. Neviem, kde je chyba - ci ST nenajde kraz_rs_chassis.xml, alebo nedokaze nacitat moju .tga texturu :(
Loguje ST niekde chyby ? V EventView som nasiel iba spravy o CTD predoslej zabugovanej verzie, ziadne warningy ohladom nenajdenych doplnkoch ci inych veciach.
V kazdom pripade ale diky :mrgreen:
EDIT :
Je tu este jeden slusny dakarsky stroj, sice pre tech demo, ale snad by sa dal skonvertovat bez vynalozenia velkeho usilia :
[youtube]qnNFSKpXVz0[/youtube]