Dnešní progres na manuální autolince:
Byly dodělány zadní linky. Dle špejlí jsem ufik M3 závitové tyčky a podle odměřených mezer též hliníkové trubičky prům. 6mm. Sešrouboval jsem si linky a nacvakal na patřičná místa a voalá, hotovo. Diferenciál mám výstupní osičkou (pro kardan) velmi lehce sklopený směrem k podvozku.
Po nasazení větších gum se ukázalo, že zadek je trochu výš, než bych chtěl, takže jsem na tlumičích vyměnil spodní kloubky 15mm za 10mm. Spodní dorazy pružin tlumičů se mi tam vejdou téměř přesně, díky ohybu úček.
Dále jsem se porejpal ve zdvihu přední nápravy. Na spodních ramenech jsem lámacím nožem opatrně ufiknul (zarovnal) zaoblení na vnitřním styku ramen s céčkem. Díky této úpravě jsem získal cca 6mm zdvihu.
Upravil jsem i céčka, ufik jsem nálitky omezující rejd předních kol.
Protože jednoduché horní rameno přední nápravy je při spadnutí nápravy na nejnižší úroveň již na doraze (dáno šíří oka ramena a kulákem), kulák jsem vypodložil dvěmi podložkami M3.
A takhle autí "stojí" na větších kolech po všech úpravách. Bude ještě potřeba lehce ofiknout spodní části výřezů blatníků zadních kol a vepředu v místě předního nárazníku.
