Fotka by mě také zajímala. Já už nad tím špekuluju jako Martin docela dlouho a když jsem s tím začínal a zjistil, že má servo krátkou dráhu, tak mě přeprogramování napadlo jako první, jenže když jsem koukal kolik stojí programátor, tak jsem od toho upustil. Nakonec jsem stejně zjistil, že i kdybych servo naprogramoval, tak by byla stejně krátká páka serva a už by se to jen přetáčelo. Nesouhlasím s tím, že je kloubek za hranicí. Beru to, že je namáhán o dost víc, ale ne že by se to zas o tolik šponovalo víc.
Tady na tu stranu se nehne (nepajtlá) ani jedno kolo. To co jde do vnitřku rejdu je fixované z obou stran tyčí od serva a vzadu spojovačkou. Je zde dobře vidět jak je dlouhá páka serva s tyčí skoro v rovině a proto mi nejde do hlavy, jak by i při přeprogramování serva mohla stačit krátká. Proto by mě zajímala fotka těch prodloužených pák těhlic.
![Obrázek](http://www.rajce.net/f884199175/1600px)
No a tady je to problematické kolo, které drží jen spojovačka. A je úplně jedno, zda je tyč od serva vlevo, či vpravo. Zkoušel jsem to obojí a výsledek pokaždé stejný, jen se prohodilo pajtlání. Martin psal tu 5a 7 hodinu dobře. Zkoušel jsem i jiné, ale když by byla delší tyč, či jiná hodina, tak by byl na jednu stranu hrozně krátká dráha serva a stejně by se na jednu stranu páka serva přetočila. Na obou těchto fotkách jsou fungl nové poloosy a je dobře vidět i ten pin, že zas tak strašně moc zlomený není.
![Obrázek](http://www.rajce.net/f884199174/1600px)
Že to pajtlá díky vůlím je také jasné. Když tam pin lítá skoro volně. Dnes jsem docela zvědavý co to bude dělat, když jsou nové. A také musíme brát v úvahu rychlost auta. Když jedu pomalu, tak to není ani vidět, ale když jedu 12km/hod, tak tam se to teprve projeví.
![Obrázek](http://www.rajce.net/f884193415/1600px)