Icyclaw píše:Na to lepidlo pozor, dela se vic druhu. Pouzivej pouze to, ktery je delany na otresy a NE na tah.
Upřímně, na tom minulém Axíkovi jsem dělal kola se zátěží a lepil jsem to sekunďákem od číňana. A pokud vím, jezdí to dodnes. Ale zeptám se na to lepidlo, ať je to pořádně...
Kup v pneuservise pro 4 kola 5 pásek 5g Fe závaží. Ty už mají lepící pásku na sobě. Nalep je a zvrchu přetáhni izolačkou. Bude to navěky a hezký. Na lepení kol jsme použil Lepidlo na pneumatiky, co jsem koupil v modelářství. Drželo to jako svině. Ale stejnak časem koupíš beadlocky a jiný gumy.
Tak pánové, krabice s autem už je v autě. K tomu jsem koupil servo savox vodotěsnost IP67 (měl jsem na minulém axíku), lepidlo na pneu, nůžky na lexan... Ještě si musím dojet pro tu vazelínu...
Ty závažíčka jsem kupoval už na minulého, nalepil jsem je a ještě jsem to jako přetáhl kroužkem ustřiženým z cyklistické duše. Drželo to jako skála...
Ještě tady hledám a koukám, že na nápravy do nohavic používáte nějakou voděodolnou vazelínu bel ray a na převod mogul A00. Koupí se to někde v normální kšeftě, nebo objednat z netu? a Ta voděodolná je co zač?
Tak mi to pochopitelně nedalo a montoval jsem jednu nápravu, zatím jen tak na sucho. Vyhrál jsm si s tím, aby všechno sedělo a tak. Ale když točím tou hruškou (osou kardanu), točí se krásně volně poloosy, ale j slyšet takové hrčení. Přičítám to tomu, že to není namazaný, ale vím, že to tu už někdo řšil...
Oba moguly jsem koupil u pumpy, takže jsem namazal nápravy podle zdejšího návodu, smotoval... Trochu bojoval s ložisky ale to se poddá... :FINE:
Jen se mi u obou náprav zdá, že není ten chod úplně hladký, když s tím otáčím, cítím jakoby ty zuby, nebo jak to popsat. Všechno jsem promazal a snažil se to co nejpečlivěji složit - dělal jsem ty dvě nápravy asi tři hodiny, takže jsem se s tím fakt patlal. Ale tím chodem si nejsem jistý. Když jsem dělal tu druhou, tak jsem se na to zaměřil, ještě pečlivější skládání - a pořád tam ty zuby cítím, tak fakt nevím - mám to rozhodit a znovu ještě spasovat, nebo to nechat, až si to ježděním sedne. Co myslíte, že dělám blbě? Abych měl tu hrušku správně zalisovanou, na to v manuálu upozornňujou a dával jsem na to pozor...
To zatím vyzkoušet nemůžu, ale když vezmu mezi prsty závit kola a zkusím s tím otočit, tak to jde - i když točím vlastně těžkej převod. Samozřejmě to jde daleko snáze, když točím tou osou hrušky. Zdá se mi, že to začalo jít hůř, když jsem tu nápravu kompletně smontoval a dotáhl. Ale asi máš pravdu v tom, že všechno si to musí trochu sednout.
Jinak ty vazelíny, co jste mi tu radili super, obě za pár kaček půl kila, krásně jsem si utěsnil ty nohavice, A00 jsem napatlal převod, teď konečně vím, že můžu brodit až kam. :-) A taky si myslím, že u toho RTR jsem musel mít ty nápravy plný vody, takhle to tam udělaný určitě nebylo. Mimochodem, když jsem viděl tu miniaturní tubičku vazelíny, kterou k tomu dávají na celý auto... :-)
Každopádně chlapi díky za vaše rady, musím se s tím nějak poprat.
Určitě myslíš, takové to jakoby cvakání, pocukávání v zubech. Taky nevím jak bych to přesně posal. :lol: Z toho si fakt nic nedělej. Dělal jsem klukům 6 podvozků Axial a když je to nové, tak to tak je. Poprvé mě to samotného zarazilo a zkoumali jsme to. Až to pořádně projedeš, tak už bude sedět vše ok. A když je náprava čerstvě naplněná, jde sama o sobě stuha. Skoro to u sebe beru, že když jde lehce, je třeba naplnit :lol: Jinak jsem ozubené kola měnil po 3 letech a to jen, že jsem chtěl zkusit vymezit vůle.
Jojo, přesně jak říkáš, naplněná a namazaná jde ztuha a je cítit takový odpor v zubech, který není úplně konstantní přes celou otáčku. Tak uvidím, jak si to sedne, až se to trochu zajede.
Hele, tyhle dve veci jsou zrovna treba koupit, ale ja mam napriklad na axiku koupeny oproti puvodnimu RTR jen komplet elektro (stalo se casem, kdyz puvodni odeslo), kardany, tu paku serva, gumy - a to je VSE, zac jsem dal penize (pajdulak, nejaky tu trubicky tu fifa a proste material, to je jasny to nepocitam). Kdyz si chci udelat radost, tak proste vyrobim neco noveho. Delat velky veci s axialem rozhodne neni nutne rovno vynalozenym nakladum. De vo to jak k tomu pristoupis a zda budes ladovat vatu do vsemoznejch komponent...
Jojo, chce to trochu s mírou, ale fakt je, že ty plastový kardany už na minulým axíku ve mně nebudily dvakrát důvěru. Ale přežily všechno, i když zase kámoš lousknul oba.
Myslím, že kardany by ti nějakej pátek vydržely. Kór, když v KITu jsou asi 3 sady plastů. Jen by jsi je upravoval na potřebnou délku. To bych radši investoval do kol.