Ja mam problem s novou mapou - uz som prisiel na to, ze ked chcem urobit hodne vysoky most, pri jazde cez neho musim pouzit HoodCam. Teraz som ale urobil ine - z 3 dielov zlozil priehradny mur siahajuci z vysky 0 az do vysky 255 - cez celu skalu. Kedze sa jedna o vypustenu priehradu, nemozem pouzit trik z GES, kde je za murom hlbka tak 3 metre. Tu to je prazdne z oboch stran, tak je vidiet hradzu v celej krase. Ale len dovtedy, kym cez nu nechcem prejst. Zapnem HoodCam, nabehnem na hradzu a ta mi pod autom naraz zmizne a auto ide vo vzduchu. Je tam, ale 3D engine hry ju nezobrazuje. Spomenul som si ale na mapu Bridge Builder, kde mam velky zeleznicny most v priblizne rovnakych vyskovych pomeroch a ten nemizne. A tak som ho po uprave (v MAXe odstranene piliere) polozil na 3 - dielnu hradzu. Dosiel som tym o moznost mat hradzu zakrivenu tak, ako je to v skutocnosti, co dava paradny vizualny efekt, ale co uz. Za ten kompromis to ale rozhodne stoji. S tym mostom sa ale este pohram - planujem ho vyrazne skratit, bude univerzalnejsi...
Mapa pomaly vznika, uz mam hotove uzemie, ktore "v buducnosti zaplavi voda" - su tam same pne, na viacerych plochach spilene stromy cakajuce na odvoz, k tomu siet kanalov tvoriacich ake - take minibludisko, pretoze nie vsetko sa da prebrodit. Niektore useky este poriadne zabahnim, aby platilo, ze najkratsia cesta je ta najhorsia :twisted: Napadla ma este jedna sialena myslienka - mapu 3 - 4 x okopirovat, rozdiel by bol iba vo vyske hladiny, ktora by zaplavovala viac a viac ciest. Keby slo nejakym LUA scriptom ovplyvnoval poziciu objektov v zavislosti od casu, hmmmmmm, hmmmmm.