Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Ja mam problem s novou mapou - uz som prisiel na to, ze ked chcem urobit hodne vysoky most, pri jazde cez neho musim pouzit HoodCam. Teraz som ale urobil ine - z 3 dielov zlozil priehradny mur siahajuci z vysky 0 az do vysky 255 - cez celu skalu. Kedze sa jedna o vypustenu priehradu, nemozem pouzit trik z GES, kde je za murom hlbka tak 3 metre. Tu to je prazdne z oboch stran, tak je vidiet hradzu v celej krase. Ale len dovtedy, kym cez nu nechcem prejst. Zapnem HoodCam, nabehnem na hradzu a ta mi pod autom naraz zmizne a auto ide vo vzduchu. Je tam, ale 3D engine hry ju nezobrazuje. Spomenul som si ale na mapu Bridge Builder, kde mam velky zeleznicny most v priblizne rovnakych vyskovych pomeroch a ten nemizne. A tak som ho po uprave (v MAXe odstranene piliere) polozil na 3 - dielnu hradzu. Dosiel som tym o moznost mat hradzu zakrivenu tak, ako je to v skutocnosti, co dava paradny vizualny efekt, ale co uz. Za ten kompromis to ale rozhodne stoji. S tym mostom sa ale este pohram - planujem ho vyrazne skratit, bude univerzalnejsi...
Mapa pomaly vznika, uz mam hotove uzemie, ktore "v buducnosti zaplavi voda" - su tam same pne, na viacerych plochach spilene stromy cakajuce na odvoz, k tomu siet kanalov tvoriacich ake - take minibludisko, pretoze nie vsetko sa da prebrodit. Niektore useky este poriadne zabahnim, aby platilo, ze najkratsia cesta je ta najhorsia :twisted: Napadla ma este jedna sialena myslienka - mapu 3 - 4 x okopirovat, rozdiel by bol iba vo vyske hladiny, ktora by zaplavovala viac a viac ciest. Keby slo nejakym LUA scriptom ovplyvnoval poziciu objektov v zavislosti od casu, hmmmmmm, hmmmmm.
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2405
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Tykjaaavo!! 8o :-D

[youtube]ai7fxS_h7NU[/youtube]
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Pátrač
Uživatel
Příspěvky: 346
Registrován: 12.11.2012 11:25
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

zidon155 píše:Tykjaaavo!! 8o :-D


Kolik to uveze klád a jaký to má nádstavby? :-D
muhehehe teda co mne rozštípalo je ta řadící páka...
CC01 + Niva "Hnilička"
-
CC01 + Niva Expedice Adam 87 (ve výstavbě) zatím Toyota, Touareg
http://patrac013.rajce.idnes.cz/Expedice_Adam_84
Ladaklub CS, o.s.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Aku to ma brodivost ? Da sa s tym prejst potocik, alebo aj rieka ?
A to nie je saltpaka ale volic zbrani :mrgreen:
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

jak pěkně kříží lanďák ...
Obrázek

Jinak zde je na rychlo udělaná mapa (2 dny) na testování vozidel
http://ulozto.cz/xGN1EkrR/level-test-ar ... 4-beta-rar
Uživatelský avatar
Pátrač
Uživatel
Příspěvky: 346
Registrován: 12.11.2012 11:25
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele: WWW

tunel

tak mapa zdolána. První kde jsem splnil úkoly a objevil celou mapu. Malej dokoncec projel i to zahrazení. Prostě jel a nezastavil :D jinak pecka. jdu na bridge :) origo mapy sou prostě nehratelný.
Kdyby ty paka z oujee udělali něco kloudnýho. Nevím jestli jim dochází, že už je z toho Opensource. Bez kterýho by to byl defakto mrtvý projekt.. :NO: mám tak trochu dojem že programátor se snaží snaží se lidi okolo a oujee jde jen o love
CC01 + Niva "Hnilička"
-
CC01 + Niva Expedice Adam 87 (ve výstavbě) zatím Toyota, Touareg
http://patrac013.rajce.idnes.cz/Expedice_Adam_84
Ladaklub CS, o.s.
Uživatelský avatar
bosko1984
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 27.11.2014 17:50
Bydliště: Český Brod

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

:CIAO: 8o Tak ten vrtulník to je něco hezky obhlídnu terén :mrgreen: sem tam sestřelím ptáky :-D
Pěkný Kraz i ten pohled zevnitř je fajn :FINE:
http://spintires.nl/kraz-63221/

no107064 Pěkně jsi to upravil Toyotu :wink:
AMD Ryzen 9 5900X / TUF GAMING X570-PLUS / RAM 64 GB / MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC / Lian Li PC-O11 Dynamic Razer Edition / Corsair TX850M / ASUS ROG Strix XG32VC
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

no107064 píše:jak pěkně kříží lanďák ...
[


Hlavně nezatáčej ať ti neuletí blatník :mrgreen:
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2405
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: tunel

Pátrač píše: mám tak trochu dojem že programátor se snaží, snaží se lidi okolo a oujee jde jen o love


:idea: Tak pane tento tvuj dojem je bohuzel realita ... :evil:
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

To sa este stale nedohodli ?
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: tunel

zidon155 píše:
Pátrač píše: mám tak trochu dojem že programátor se snaží, snaží se lidi okolo a oujee jde jen o love


:idea: Tak pane tento tvuj dojem je bohuzel realita ... :evil:

Kdyby to šlo, že by si pavel vzal to co vytvořil a tvořil si to dál jen třeba pod jiným názvem kvůli právům ... jenže on je programátor ... to co vytvoří není jeho ... tady jde vidět, že dokonce i programátor je jen "dělník", celé to tu řídí majitel, který má prachy aby dotoval "dělníka" aby to celé odedřel ...
Uživatelský avatar
Pátrač
Uživatel
Příspěvky: 346
Registrován: 12.11.2012 11:25
Bydliště: Brno - King field
Kontaktovat uživatele: WWW

Re: tunel

no107064 píše:
zidon155 píše:
Pátrač píše: mám tak trochu dojem že programátor se snaží, snaží se lidi okolo a oujee jde jen o love


:idea: Tak pane tento tvuj dojem je bohuzel realita ... :evil:

Kdyby to šlo, že by si pavel vzal to co vytvořil a tvořil si to dál jen třeba pod jiným názvem kvůli právům ... jenže on je programátor ... to co vytvoří není jeho ... tady jde vidět, že dokonce i programátor je jen "dělník", celé to tu řídí majitel, který má prachy aby dotoval "dělníka" aby to celé odedřel ...

No já nevím ale přijde mi, že v tomto případě ani majitel love nemá.. neb je získá prodejem něčeho co by bez lidí co si to kupují nestálo za moc.. Zajímalo by mne co by bylo na stránkách Siptires, kdyby tam nebyly mapy od no107064, V12 a od jiných a dtto platí i o automobilch.. Už mi to přijde takový jako my (ne já) si o vytvoříme my si to upravíme a jinej za to hrabe love a ještě posere co se dá. :-I
a zajímalo by mne co by oujee dělalo kdyby se na to Pavel vysral..
CC01 + Niva "Hnilička"
-
CC01 + Niva Expedice Adam 87 (ve výstavbě) zatím Toyota, Touareg
http://patrac013.rajce.idnes.cz/Expedice_Adam_84
Ladaklub CS, o.s.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

OOVEE moze dakovat bohu, ze ten editor presiakol na net. Inak by ta hra bola uz pol roka mrtva.
Uživatelský avatar
petajsb
Uživatel
Příspěvky: 140
Registrován: 26.02.2011 0:00
Bydliště: u Kutnej Hory

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

Asi bych přejmenoval Oovee Ltd. Na KRIPLOovee Ltd. ...když házej Pavlovi pořád klacky pod nohy...nebýt fakt lidí modifikující tuhle hru, tak je z toho opravdu dávno mrtvej projekt. Tahle hra bude mít asi podobnej konec jako RoR...nikdy nebude dodělaná a přitom má tak obrovskej potenciál..
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" -offroad nakladaky a auta; TATRA 148-str. 10

petajsb píše:...Ltd. ...

Ee, ma tam byt unLtd (unlimited - neobmedzeni) :twisted:
Prave tohto sa obavam najviac. Pretoze za posledne obdobie pol roka bola do hry pridana jedina svetoborna vec - HoodCam, co umoznuje vznik map s tunelmi, podjazdami ci inymi zaujimavymi architektonickymi kuskami. Vsetko ostatne ako musky - svetlusky ci vtaci ignorujuci hluk motorov, ale zmatene poletujuci po zatrubeni, ci vecne menene bahno hodnotu hry nezvysuje. A to posledne odpajanie navesu po prejazde mensej nerovnosti, tak k tomu sa radsej nevyjadrim.

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“