Dneska se Magirus poprvé pohnul vlastní silou. Vše je na rámu jen nasazené (nic není sešroubované), jen abych viděl, že se hýbe. Ale 10,5Z motor asi nebude to pravé ořechové. Už po 10-ti minutách topil. No, válel se mi doma, tak jsem ho zkusil.
Jako trialovka moc pěkná :hura: Ta barevná kombinace :FINE: By se líbilo Pitawovi :lol: Jediné co mi nějak nesedí, proč máš tak vysoko ten rolcage okolo kabiny?
To Mára: dík, proto jsem si vybral tuto značku. Pomalu to dostává válečný vzhled. Do konce týdne by měly být hexy a příští týden závaží dovnitř disků, tak snad konečně Magi vyjede do terénu.
Dlouho jsem vymýšlel, jak udělat závaží do kol. Nechtěl jsem nic lepit ani namotávat na disk pod pneu. Měl jsem v merku vysoustružit závaží dovnitř disků, ale soustružníci jsou pomalí :-). Tak jsme dumali a dumali a vymysleli sešroubovat velké, těžké podložky, na které jsme našroubovali ještě malé podložky, které mají funkci držáku a to celé zatlačit do disků vylitých tavkou. Drží to jak sviňa. Váha disku bez pneu je 110 gr.
zax píše:Můžeš sem šoupnou obr jakou jsou ta závaží usazená v kolech?
Tady to je. Přepážky v plných discích jsou vylity tavkou a do toho je závaží zatlačeno. Malé podložky slouží jako pojístka proti vypadnutí. Ale musíš mít delší hexy, nebo vyvrtat ve velké podložce větší díru, aby ti nedřela o nápravu.
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
No v nejbližší době určitě ne,všechnu energii a finance teď hrnu do driftu,ale možná přes zimu na novou sezonu 8)
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Jelikož jsem od Slicka koupil krátký kardan mezi 2-3 nápravu a výrazně se zlepšilo křížení, musel jsem udělat nové zadní pláto. Na starém drhly kola o spodek a taky bylo prasklé. Nové má blatníky a je vyztužené. Základní tvar zůstal stejný.