Řešení je jednoduché na krajní nožičky potenciometru v servu připájíte odpory čím větší odpor tím větší výchylka doporučuji postupně zvyšovat v rozmezí 1.2-2k ohmi.
[quote="matbre"]Chlapci mám jeden technickej dotaz. Jak lze prodloužit chod serva? Na vysílačce (Spektrum DX3C) mám nastavené úplně maximum co jde (150%) ale pořád to nechodí tolik kolik bych potřeboval, když ho odpojím tak rukou s ním hnu ještě víc takže na dorazech není, to znamená že je to omezené nak elektronický a jak to pustit více?[quote]
Mám taky takovej problém. Ale u mně se to stalo výměnou vysílačky. S Gt3b to chodilo na max a nyní s Futabou ne. Servo zústalo stejný, hliníkový Turnigy. Takže to řeší výměna vysílajdy...
LR Defender 110 USW - CC01 LR Defender 110 HCPU - CC01 LR Defender 90 pick-up - CC01- ten je dcery Wrangfender na Axialu- ten je syna užofka Samurai made by Balů - JAPANES RUM trial tým v sezóně 2016 celkové 3. místo!!!
Já to vždy řešil délkou páky,i když to není ideální a servo ztrácí sílu.Dát cca 4500kč za servo s programátorem je mazec i když si tam pak dáš i 180 stupňů.ALe to je věc každého jednotlivého soudruha 8)
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
4500 je hodnota celého mojeho auta, to asi to servíčko oželím :lol: já právě s délkou páky moc nedramatizuju, udávaný tah je v kg/cm, takže každý centimetr na páce ten tah pokrátí na polovinu ... teoreticky
Však to píšu,ale na uzovce mi chod serva bohatě stačí. Máme stejný servo tak nechápu tvůj problém s delkou chodu
Ford Bronco 1967 "Dědek" Home made šasi Ford bronco 1973-Špenát EVO III Home made šasi Toyota FJ 40 Home made šasi long zúžené nápravy Axial Mitsubishi Pajero CC-by Mrak v plným tuningu Xray T3 drift Hpi Blitz http://balu67.rajce.idnes.cz/
Tak mě to na tech Venomech dělá rozdíl celkem znatelnej, asi to tež budu muset vyřešit pakou, ale to znamená zas všechno překopat abych tam dostal delší... :-(
Tohle je hrozně individuální. Každé rádio to má jinak, každé servo, každý máme jiné nápravy, jiné poloosy a jinak udělané řízení, jinak posazené servo na autě, jiné servopáky ... tohle bych s ostatními vůbec nesrovnával. V druhé sezoně jsem měl rejd taky bohovský a byl jsem snad na 30% :)