Smontoval jsem chasis a tady jsou dojmy. Cele chasis je v kovu :!: teda mimo imitace nádrže, kde bude přijímač. Rám je z masivního 7mm duralu s vyfrézovanejma kapsama na linky a další součástky tak, aby do sebe všechno zapadlo. První co bych zmínil je, že je až neskutečný, jak to všechno do sebe pasuje, tj. přesnost výroby. Nestalo se mi například, že pokud jsou dva šrouby vedle sebe, že bych po dotažení toho prvního musel ten druhý někam tlačit bokem, abych ho tam narval, kdepak vždy přesně v centru. Nic nebylo potřeba přiohýbat či brousit, ne ne... :mrgreen:
Co mě naopak moc nepřesvědčilo je použití M2 šroubů k doladění polohy, sice je tam i další M3-ka, na který to drží, ale já bych tam raději viděl 2x M3. Ty háky na předním nárazníku nepočítám, tam je to scale.
Další nepochopitelná věc je, že přední a zadní nárazník se má uchytit pomocí M3*14 šroubů nebo tak nějak, ale jsou dost krátký a pak to celý drží asi na 2mm závitu. no nic, nacpal sem tam 18-ku dýlku a je to v pohodě.
Montáž jako taková byla bez problémů, akorát mě trochu zpomalovalo máčení každého šroubu do loctitu.
Docela velkej posun mi přijde i v převodovce a rozvodovce, kde jsou asi centimetr tlustý ozubený kola, to by mělo vydržet. Oproti původní R2 je to trochu jiný kafe. Obojí se dodává smontované, nicméně před umístěním do rámu proběhla demontáž, promazání a šešroubování, opět za pomoci loctitu.
Jediný u čeho si nejsem stopro jistej je ta spojovací hřídel, zdá se mi, že když ty kolíky utáhnu na fest, že se to celé otáčí víc ztuha, to by ukazovalo na nějakou excentričnost, no uvidíme v provozu.

