Za celou erzetu udělám většinou jednu chybu a ta se trestá výletem z tratě. Každopádně je to mazec. Kolikrát vůbec nevidíš kam jedeš, zvlášť stíny přes cestu dělají své. Jsem zvyklí jezdit s pohledem za autem a možná budu muset tento zvyk opravdu přehodnotit a začít se učit z poza volantu, co jsem zkoušel tak má člověk o dost lepší výhled do zatáček a lépe trefíš vrchol. Já jsem zase zvyklí nekoukat skoro vůbec na auto ale hodně před něj co mě čeká :lol: Co jsem zatím pochytil a vidím to i jako pozůstatek všech dílů dirtu je držet se vyjeté ideální stopy která je na trati počítám vždy. (Ještě jsem nestartoval na RZ v šampionátu první :-D )
Co by se mi naopak líbilo a moc pomohlo v jízdě je český navigátor. Kolikrát tam prostě člověk něco přeslechne a musí odtrhnout pohled na trať a mrknout do čeho se vlastně řítí.
Co je otravné, projedete měřený úsek a nad autem ve výhledu se vám objeví čas který ztrácíte a to člověka totálně rozhodí, zvlášť když ztrácí a tak na to ještě víc šlápne a rozštípe to o kus dál :-D
