Prosím tě ty serva se mezi sebou neperou když každé točí jinak? Když jedno srovnáš do neutrálu to druhé musí mít cca o dva zuby otočeno, nebo ne? Potom by jedno bylo v neutrálu a druhé ho hledalo a cukalo do kol :-p
Já jsem tenhle problém na svých trialových autech odstranil tím, že spojka mezi pákami má oválné otvory, udělané přesně podle serv, jak dojedou do krajů, aby se mezi sebou nepraly. Takhle už to jezdí 3 sezonu a bez problémů.
Griessl Karel Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S RC Crawler = Axial,Bully RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě RC Dakar = Tatra Jamal
.. To potom ale nemas silu dvou serv, ale serva si jakoby to rizeni predavaj, ne? Jedna paka nestaci ale ma vuli a tlaci ta, co je bliz odtlacovanemu kolu... Ze jakoby prodlouzis chod spojovaci tyce rizeni... Chapu to dobre?
Ale má to sílu obou serv. To druhé servo to dotlačí, přes tu oválnou díru,kdy už jedno servo, je jakoby na konci. Takhle se to špatně vysvětluje. Udělej si z na zkoušku z kousku hliníkového plechu spojovací páku mezi servy a zkoušej, krásně to zjistíš a pochopíš.
Griessl Karel Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S RC Crawler = Axial,Bully RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě RC Dakar = Tatra Jamal
Griessl Karel Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S RC Crawler = Axial,Bully RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě RC Dakar = Tatra Jamal
Ne, z kabelama jsem určitě nic nedělal. Serva jsou zapojena do V-kabelu. Není důvod otáčet chod serva. Si to promítni, když levé servo otočíš ,tak máš páku nahoře vlevo, přehodíš ji dolů a máš jí v pravo.
Griessl Karel Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S RC Crawler = Axial,Bully RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě RC Dakar = Tatra Jamal
Tak jsem koumal ty dve serva s ovalnejma dirama ve spojovacce, namaloval jsem si to v tech polohach a husty. Je to teda takovej elaborat na cestny slovo, ale asi nejjednodussi reseni v danym pripade. Ale v tech krajnich pozicich mi furt vychazi ze tlaci jen jedno. Ale to je mi vlastne opravdu jedno :-D ja mam servo jen jedno
Edit Ja bych to vycurane udelal tak, ze bych serva chytil do ramu a proti sobe, paky v jedny ose za sebou. Jedno servo by se teda prohodilo (maztekku, tady uz konecne ano) a tim padem by paky mely naprosto stejny chod, v kazdem okamziku by zabiraly obe paky, mohly by bejt pekne dlouhy...
Protože on má serva vedle sebe, tam je potom velký rozdílný chod pák a to dělá přesně jak říkáš ty. Ty serva musí být otočená proti sobě a tam je rozdíl minimální a funguje to. Máme povolený úhel 45 stupňů,jinak to zvládne i 50 stupňů.
Jo a u trialovýho auta, serva chycená do rámu a z nich spojovačky do ko,l není dobré řešení, přicházíš o část rejdu a v extrémní situaci, kdy je ve velkém náklonu tě to převrátí. Není nad to, když je servo přímo na nápravě protože, tlačí pouze do pák kol. Tohle všechno už mám za sebou, dlouholetým ježděním a vlastním vyvíjením aut a tohle řešení mi vyhovuje nejvíce a splňuje mé požadavky. Ale jak říkáš, každý má požadavky položené jinde.
Griessl Karel Rc Trial = Mouchod, Liaz 111, Avia Future, Praga V3S RC Crawler = Axial,Bully RC exp. = Toyota-truggy a další ve stavbě RC Dakar = Tatra Jamal