jaryn píše:Zdravím vespolek,
ten Peterbilt 379 se koukám odpojuje všem. Já ponechal k použití pouze samostatnou nástavbu na dříví jen na náklaďák a origo nástavbu na kraze (na dlouhý / krátký dříví) + origo dlouhý oplen ( myslím, že se tomu tak říká). S tím funguje OK. Pak jěště funguje s návěsem " sortimentovoz" od nějakýho Kamaze. Ten taky bere dlouhý klády. J.
Já bych ho za to odpojování nezatracoval. Přidal jsem si addony do Tatry 813 a táhám ho za ní, je dobré že si můžeš vzít palivo nebo servis sebou když víš že to je náročná trasa a máš pořád 4 body na úkol, jediný problém je že neumí podélný zkrut auto-vlek. Takže nahoru dolů se láme dobře, do zatáček taky, jen když je velký podélný zlom tak je jakoby tuhý, ale utrhnul se mi jen jednou když jsem se zaseknu někde o strom nebo skálu v mapě Blackwater Canyon. Jinak drží dobře. Tady mám kousek z té mapy, to utržení jsem zrovna nenahrával. Tam se servis a palivo cestou hodí.
https://youtu.be/L7q-pu5znCQPokud někdo chcete vyzkoušet na Tatře 813 tak jsem dal do xml.:
<LoadLogsShort2 Offset="(0.0; 0; 0.0)" />
<LoadLogsDual ParentFrame="frontbone" Offset="(-0.7; 0; 0.0)" />
<LoadLogsMedium2 ParentFrame="frontbone" Offset="(-1.0; 0.0; 0.0)" />
<PeterbiltLogCart Offset="(-0.35; 0.0; 0.0)" />
<BruteMedLogTrailer Offset="(-4.43; 0.95; 0.0)" />
A do JSGME ho dám první a Tatru potom. Když drží za Tatrou bude držet i za Peterbiltem.
