Netvrdim ze vetsinou, ale casto losina vypada takhle

Poloosy drzi. Obcas je treba dat tu a tam na zadku lozisko po padesatikorune :mrgreen: ale neni to moc casty kdyz koupis kvalitni. Je to umerny tomu, jak dlouho vydrzis nemazat wdckem. Najit kompromis mezi suchym mazanim, pripadne nemazanim, a tim, jak vydrzis kdyz to zacne piskat. Pak uz jen WD a to je pocatek konce.

Ale ono se dojebe tu a tam neco kolem, takze to rozebiras a pri ty prilezitosti staci ocistit od smesi pisecku a wdcka a zachrana lozisek se tim udala.
...odkud ja tenhle obrazek znam? Joo, z predchozi stranky :evil: sakra pes...

Rad mam spojku utazenou, ale tady se budu muset naucit stelovat. Asfalt s vrstvickou pisku a 3s je zaruka dlouhych driftu se zvednutym prednim a krasne pridrepnutym zadnim, za mohutneho hazeni pisecku 5m za auto, ale nekdy se ohrata mekka guma za asfalt moc chytne a kde by spojka snad pomohla, bere prevodovka plastovemu obalu diferencialu i slysitelne zuby. Otazka je zda davat prachy za obaly ci prachy za osoupane spojky. Nechci ale prijit o srandu vrknuti plynu a okamziteho wheelie ci mocne hrabacky v jakykoliv situaci tim, ze povolim spojku. Snazim se jezdit jen na pisku, ale pres asfalt se tam jde a odolej... :-D :-D
A to davam jednu 3s 3000mah tak na 4 vyjety 2s 5000mah. Cili jakoze to tim moc netrapim.. :mrgreen:

A taky mizi tadyhlety vymezovaci podlozky a vyskakuje tu leva, tu prava poloosa. Snad se vlezou 0.3mm zakoupene tvrzene ve spojovacich materialech.. Pet a stalo to korunu :HOPS:
..taky jsem prezul osoupany gumky, dopredu obul puvodni spuntiky a zadek at si hrabe maxxisama. Jako dalsi koupim asi zase ty puvodni plus disky (jsou celkem rozbity od vecnych kamenu a hran bokem v driftu) i kdyz vyska spuntiku u novych vypada, jakoby s nima uz dva mesice nekdo jezdil :-D ty vee to za sezonu bude stat jak obouvat osobak :evil: