Jako základ mi posloužilo šásko z Axíka a karosérii jsem použil taky tady koupenou lexan kastli Axial Deadbolt z ochranným rámem.
Další použité komponenty:
Převodové ústrojí: celokovová převodovka MSP-01 MStechnoogy-dál už jen MST, přídavná planetová převodovka MPJet, motor MIG 500 Rce turbo. Převodovka je uchycena na konerzní držák pro zástavbu do axial šáska a ta slouží i jako držák linku. Na převodovce je ještě uchycené plato pro baterii a elektroniku.
Nápravy: Axial, osazené tuningem řízení MST, prodloužením pák řízení MST, držák čtyřlinku MST, držák tlumičů MST, kardanové poloosy MST aby bylo dosaženo maximálního rejdu, kardany MST.
Šásko: Základ nezměněný šásko Axial. Na šásku byl umístěn vzadu držák tlumičů do A od Lees-frames. Tlumiče jsou tam ještě prozatím nou neim o délce 62 a 85 mm, později budou vyměněny za GMade. Plastové držáky tlumičů a karosérie byly v přední i zadní části vyztuženy výztuhou MST a osazeny stavitelnými držáky tlumičů MST.
Kola: alu disky 1,9 beadlock B/B rims styl, upravené na soustruhu (odstraněny středové lamely pro zvětšení místa pro závaží blíž ke středu), dál nahrazení originál alu přítlačných kroužků novými, nerez ocelovými kroužky MST pro zvýšení pevnosti a hmotnosti. Pneu Axial Ripsaw, vylepšené tvrdšimi molitanovými vložkami.
Elektronika: servo Hitec HS7985 MG, regulátor Maveric Crawler, přijímač Spektrum SR410, vysílačka Spektrum DX4C, baterie HC Li-Po 5,8 Ah,
Doplňky: Ocelové nárazníky, naviják, podložky pod karosérii MST, tažná oka a háky MST
