Ahoj lidi tak wraith žije  8-) konečně  ;) trvalo to déle než jsme původně chtěl, ale to k tomu patří. Čekám až dojdou nové domky řízení a céčka a pár doplňků jako např krabici na nářadí dozadu aby to tam nebylo takové prázdné, ale to nejdůležitější je hotovo a může vyrazit. Není vše dokonalé je to přeci jen moje ruční práce :lol: ,musel jsem pár věci vyrobit z 1mm silného plechu a držák baterky z hliníku od Zdendy ( díky Zdedno ), vzal jsem si nůžky na plech a pilník udělal šablonu a jel , jsem spokojený jak to vyšlo a jsem zvědavý jak se projeví změna pozice baterky , snad se úpravy budou líbit  8-) 
Seznam nových dílů: lexanové díly, včetně interierů
                               linky z kitu 
                               tyč řízení, domky a céčka ty teprve dojdou
                               ložiska
                               gumy Ripsawy 2.2
                               kardanové poloosy od axialu
                               užší hexy z kitu 
                               motor gt 550
                               zadní držák tlumičů v hliníku
                               přední plato pod elektro v hliníku
                               Servosaver od Zdendy
Kromě seříznutí zadní části, vyhození střechy a výroby pár dílů, bylo na wraithu komplet překopáno elektro, regulátor a přijímáč s led controlerem šli dozadu na pozici původní baterky. Přijímač a led controler dostaly krabičku, tu jsem utěsnil Plastidipem plus na každý plošný spoj jsem stříknul Nanoprotech . Baterka musela dopředu s tím bylo trochu práce aby tam sedla, ale povedlo se. 
V přední části mezi držáky tlumičů jsou vypínače, první zleva zapne auto druhý ovládá led controler přes den slabší svit použit odpor 80 ohm a pak naplno bez odporu a poslední vypínač ovládá světelnou rampu ta je napájená přímo z baterky opět slabší svit 250 ohmu a silnější 67 ohmu. Na přední světla jsme použil diody s větším úhlem svitu 
http://www.gme.cz/led-5mm-cool-white-6000-45-p511-999 a na světelnou rampu jsem dal diody od Vitase co dělá světelné rampy svítí více do dálky a více než dost. 
Z důvodů vypínačů pod kapotou je vyklápěcí a uchycená pomocí magnetů, i když se auto převrátí tak to drží i když s tím třesu, ale Brdy to prověří maximálně to předělám. 
Dále bylo potřeba zakrýt místo původní baterky, tam jsem použil imitaci slzičkového plechu, slzičkový plech je sám osobě dost slabý, a tak jsem musel vyrobit z PSH podporu ta je opřená o krabičku a proti vysunutí uchycena v původním držáku baterky . Slzičkový plech jsem stříknul barvou na plasty měla by to být imitace hliníku. Je to tam trochu prázdné, ale čekám na tu krabici na nářadí a pak by to mělo být v pohodě.
A v zadní častí byla díra tu jsem vyplnil  plechem a pomocí kloubku udělal tažné oko. Je tam více detailů, ale ty jsou patrné z fotek, auto se bude dále ještě trochu esteticky dolaďovat, ale už jezdí a to je hlavní  8-) 
Fotky od této dále 
http://gillettenm.rajce.idnes.cz/Upravy ... M_1687.jpg 
















