Dnes byl obzvlášť tvůrčí den a mám z Tacomy fakt velkou radost. Poslední kosmetickou změnou si prošel znak Toyoty, který jsem zaměnil za chromový, který mi daroval Patt asi před rokem a půl. Nejsem na to moc zvyklý a nevím, zda se mi zalíbí. Dnes jsem to pozoroval venku při ježdění a přijde mi to takové nevýrazné oproti původní červené.

Nárazník je nabarvený a jak panečku zase vynikly tvary. Ten už byl fakt obalený barvou a nebylo to ono. dlouho jsem to odkládal a jsem nakonec rád, že rupnul. Jak se říká "vše špatné je pro něco dobré"
Nárazník, naviják a znak jsou ale drobné kosmetické úpravy. Velký servis jsem věnoval také technickému stavu podvozku. Po Vodníku byli povolené obě poloosy, které byly zatím ve fázi testování. Po dvou měsících častého ježdění se to stalo podruhé. Zkoušel jsem zatím střední tekuté závlačky. Od poslední rozborky byl měsíc klid, než nastala na Vodníku přetahovaná. Takže do třetice všeho dobré a další rozborka.

Zde musím dát fotku zblízka a když jsem to fotil, tak jsem si říkal, že bych Vám přál si to ošahat. Tyhle poloosy jsou fakt luxusní. Po té do době ani náznak vůle. Není náznak ani sebemenšího cvakání stěn o sebe. Prostě se to zatím ani nehne :OK:

Hroznou dobu jsem chtěl vyzkoušet zelený Loctite a tak jsem to včera na poloosách vyzkoušel. Dal jsem drobet i na samotnou hřídel a už vím, že mám minimálně 3 roky s poloosama klid. Večer jsem ještě něco testoval, o čem si napíšem pár článků dál a potřeboval je povolit a stáhnout. No byla to makačka a u jednoho ze 4 červíků odvrtání :-D Zelený Loctite drží fakt hezky 8o Zase vím, že se už nepovolí a je to zrovna na hřídeli, z které to opravdu není třeba demontovávat. To je tak, až za léta bude vytahaný kříž a bude třeba vyměnit.
Jak jsem již psal o článek výš, mám mnoho novinek o kterých se chci víc chtěl rozepsat a tak to budu dávkovat. Tacoma měla i dnes premiéru na nových Slickovo kardanech + jsem konečně napojil servo přímo na baterku a má 29 kg. Při dnešním ježdění mi to udělalo obrovskou radost, protože ta síla je sakra znát a nikde jsem nenarazil na problém se zatočením. A to hlavní, že jsem dopoledne řval radostí, když jsem vyrobil od rána druhou krátkou tyč řízení a povedlo se mi vymáčknout ze Slickovo řízení naprosté maximum, tak že točí obě kola úplně stejně až k dorazům a sbíhavost na trimu mám na 0. Pak sem dám návod, jak toho docílit. Už teď jsem napsal moc.
Takže dnes vyjela Tacoma v nejlepší kondici co kdy byla. Bez žádných vůlí kardanů a poloos, obrovská síla síla serva a ukrutný rejd. Fakt super ježdění a na fotky se můžete podívat zde :
http://pitaw.rajce.idnes.cz/Vodnik_22.8.2015/PS: Musel jsem se dnes smát, jak jednou tu psal Míra, že mám v kolech matrace z postele, tak ona to je fakt pravda. Irok a Irok :-D
