Ještě dodám že normálně s naloženým vlekem jezdím o hodně rychleji nejvíc sem to jen jednou rosztáhnul na kilo třicet z kopce po dálnic a to jen kvůli předjíždění kamionu a následné koloně kamionů před ním kdy na mě blbečci za mnou blikaly ať je jako nezdržuji a proč to jako nestřelím do pravýho a nezařadím se mezi kamiony které jeli v pravým semdesát kvůli celníkům kteří naváděli zastavovaný kamion na nějaké místo kde ho můžou zastavit. Tentokrát jsem vezl auto mého strýce na ekologickou likvidaci a i kvůli spotřebě si říkám pojedu podle předpisů max 80 nejvýše 85 km/h kde mi automat řadí čtyřku a otáčky klesají na přijatelnou mez při dálniční rychlosti kdy vás stejně předjíždějí kamiony. Většinou se přizpůsobím provozu abych nikoho nezdržoval ale včera jsem si řekl ať se třeba poserou. Kdo někdy jel s někým kamionem určitě pochopí. Takže jsem jel 80 km/h když to začlo 8)
Hm, na vahu jsi dobra kategorie. To jo. Navic se toho nebojis a resis to plynem :-D to se taky ceni. Co s tim budes delat, vyklepat nasprejovat odstinem z tesca a zbytek pobitych svetel a plastiku cina, nebo nejak sofistikovanejc...? Ja mam z ciny kapotu a covece je tenka, mekka a hnije. Rozhodne vsak za 3x min nez vrakac..
Hm, na vahu jsi dobra kategorie. To jo. Navic se toho nebojis a resis to plynem :-D to se taky ceni. Co s tim budes delat, vyklepat nasprejovat odstinem z tesca a zbytek pobitych svetel a plastiku cina, nebo nejak sofistikovanejc...? Ja mam z ciny kapotu a covece je tenka, mekka a hnije. Rozhodne vsak za 3x min nez vrakac..
Míro vyklepe se asi jen příčka podběhu, zbytek půjde z vrakáče. Rád bych to přestavěl rovnou na novej čumák když už je ta možnost, akorát narazit na díly za dobrý peníz. Tesco odstín určitě neberu, mám pár kamarádu lakýrníků tak snad se toho někdo chytne. Počítám že na jaře by to zase mohlo vyjet, páč nejsem oslík co se otřese ;-)
No teda, je pravda že od stolu se to mluví, vyváznul jsi moc dobře, ono s takovim rozhoupaným kolosem toho už moc nezmůžeš, doufám že to dáš brzo do kupy.
Naposledy upravil(a) PALI dne 15.09.2015 7:44, celkem upraveno 1 x.
Tady je muj miláček najel jsem zatim 1000km mam ho chvilku :-)
Jedná se o Land Rover Discovery II TD5 1999 jak název napovídá pětiválec 2,5 diesel stálý 4x4 s redukční převodovkou a uzávěrou mezinápravového diffu, auto jsem pořídil, protože to byl muj nesplněný sen. Předešlý majitel ho koupil s obytným přívěsem na cestu po Albánii a také ji podnikl, s autem se těžko loučil, protože cesta trvala 1,5 roku a z jeho vyprávění zažil spousty zajímavých momentů. Vyměnil jsem přední dif protože byl ko náplně v difech a pár drobností.
Normalne by asi clovek nekoukal na auto z 99 co posledni rok a pul jezdilo v Albanii, ale takhle zdalky a dle tveho nadseneho popisu gratuluji ke koupi a snad bude slouzit s minimem nakladu..
nový rozhodně neni, ale je to offroad a jezdim s tim opravdu mimo silnice, takže leštěnka by mě vážne nebavila, s náklady se počítá už jsem se setkal s hláškama, dej tam velký kola, pořádný traktory, chce to rám, chce to jiný tlumiče, naviják atd… zatim se jen rozhoduju jakou tam dám zahrádku, jinak to auto chci expediční takže ho nechám cca podobně jak je, tady menší poježdění v pískovně
Pribuznej to ma, velky kola, dloooouhy pera/tlumice, nejaky ty arb narazniky a jako jo, vypada to pekne, on maka v lese a jezdi s klukama ofroudovat, ale po silnici je to utrpeni (ty kola.... Nejede, zere, drnca) ale v terenu celkem schopny. Naraznik dela hodne, funguje i takova ta "uzaverka" pres brzdy, ale jak to ma leta tak motor furt zlobi (motor sam ne, ale co visi kolem - alternator, strikacka a celej palivovej komplot a tak..), co hur, sasko schnily jak zadni dvere felicie. Premejsli o 150 fordu a leta o tom mluvi, ale stale servisuje diskoteku a do vymeny se nehrne, tak naky kouzlo to mit bude
to nejsou silniční gumy kluci :-) ty bych tam mohl dát taky, ale jak říkám každý má jiný názor, tyhle gumy pro někoho fungujou v pohodě co mi pár lidí řeklo a někomu nestačí :-)
.... Pamatujete na camel trophy? Na zacatku macety, navijaky, z klad budovany prejezdy, zavodnici v nepranych propocenych carech hadru, houzevnati muzici - a posledni camel trophy s freelanderama s plastovejma naraznikama a po asfaltkach na islandu s posadkou jemnych londynskych divek v kolonialnim cepecku. A vsechno to byla expedice.. :-D