Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 - Liazka aj 706tka by sli konvertovat z Farming Simulatora...

Edit: Volakde by som mal mat skonvertovane S706 a starsiu T815 6x6 aj 8x8

Tatra 815 z DEV dema
Obrázek

Tatra 815 8x8
Obrázek
Uživatelský avatar
bosko1984
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 27.11.2014 17:50
Bydliště: Český Brod

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 Rozmazání interiéru se zbavíš tak že v nastavení dáš kvalita shaderů na vysoké :wink:
Pitrsonn :OK: dobrá Tatra

:FINE:

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
AMD Ryzen 9 5900X / TUF GAMING X570-PLUS / RAM 64 GB / MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC / Lian Li PC-O11 Dynamic Razer Edition / Corsair TX850M / ASUS ROG Strix XG32VC
Uživatelský avatar
ChacharTom
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 23.05.2015 21:00

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Fajna tatra jen tak dál :OK:
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Na oboch tatrach je vela roboty, 1. je z DEV DEMA ST 2013, na druhej som sa ucil konvertovat mody z FS

edit: V12 - na starom ST bol media.xml, ktory odstranoval rozostrenie interieru
Uživatelský avatar
ChacharTom
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 23.05.2015 21:00

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Pitrsonn hodil by si sem tu první 815 díky :wink:
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Treba ju skonvertovat do novej verzie ...
Uživatelský avatar
ChacharTom
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 23.05.2015 21:00

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Já mám pořád 13.04.15 a myslím že ji jěště chvily mit budu bo ju mam ofiko a ta nova se mi nijak zvlášť nelibi až na igora ten je fajny tak kdyby si byl taky hodny a enom pro mě to sem hodil byl bych moc rad :wink:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Mala motivacna fotecka :

Obrázek
Apseron1
Uživatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Prosím radu kde se dá nastavit hodnota Nebezpečné výšky hladiny vody?
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

ChacharTom píše:Já mám pořád 13.04.15 a myslím že ji jěště chvily mit budu bo ju mam ofiko a ta nova se mi nijak zvlášť nelibi až na igora ten je fajny tak kdyby si byl taky hodny a enom pro mě to sem hodil byl bych moc rad :wink:


Zajtra na to pozriem ...
Uživatelský avatar
sim_ma
Častý přispěvatel
Příspěvky: 613
Registrován: 02.11.2013 18:01
Bydliště: Jablonné nad Orlíci

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Budovanie Tatra fleetu pokracuje :

Obrázek
Uživatelský avatar
ChacharTom
Nově příchozí
Příspěvky: 33
Registrován: 23.05.2015 21:00

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Pitrsonn píše:
ChacharTom píše:Já mám pořád 13.04.15 a myslím že ji jěště chvily mit budu bo ju mam ofiko a ta nova se mi nijak zvlášť nelibi až na igora ten je fajny tak kdyby si byl taky hodny a enom pro mě to sem hodil byl bych moc rad :wink:


Zajtra na to pozriem ...


Díky :tleskam:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Par poznatkov ziskanych prevodom T813 :
- prevodovanie je uplne zmenene, auto s napr. Torque=180000 na trojke v starej verzii ide podstatne lepsie, ako auto, ktore ma na trojku rovnaku rychlost a rovnake Torque vo verzii novej. Vo vysledku to znamena castejsie radenie v kopci, co moze byt neprijemne, ale plynulejsi rozjazd - opat blizsie k realite
- novy system stupnoveho nastavovania vlastnosti kolies sa zdal uplne k nicomu, ale ma blizsie k realite - nastavenie Chained je na ceste nepouzitelne, auto ide na asfalte ako na lade, Offroad je celkom rozumny kompromis znamy z A/T pneu na terennych autach, highway gumy su v blate pouzitelne velmi obmedzene, co je opat OK. Tento system znemoznuje vytvorenie pneu so super zaberom na tvrdom aj bahnitom podklade, takze volba gum bude v niektorych mapach docela zaujimava. Problem je iba v nemoznosti nastavenia zabarania sa kolies na neunosnom podklade, toto sa uz neda ladit, co je skoda, zda sa ale, ze ciastocne pomaha nastavenie sirky kolies, musim to este preskumat
- pruzenie - zda sa, ze nefunguju tvrde dorazy Min a Max, co je dost na skodu. Ked Min a Max nastavim na zhodnu hodnotu, auto stale normalne pruzi. Toto som zatial akosi nepochopil, na T813 je to nastavene metodou pokus - omyl do podoby aspon trochu akceptovatelnej
- nepodarilo sa mi rozchodit alternativne naklady - pokusal som sa na T813 strcit korbu pre stredne klady, dospelo to do podoby, ze pri pokuse o nakladku sa objavi hlaska, ze nieco blokuje nalozenie nakladu, moze to ale suvisiet s nevhodne zvolenymi Load bodmi
- co ma velmi mrzi, zatial sa mi nepodarilo rozchodit RescueCarriage pre T813, vysuvne plosiny su hned za kabinou, kolesove zarazky v nezmyselnych poziciach, v Advanced rezime sa nezobrazi ich ovladanie, cize cele zle. Toto treba preskumat a prerobit po analyze existujucich pohyblivych zariadeni - napr. hydraulickej ruky (ktoru asi na T813 nebude mozne pouzivat vzhladom na silne rusive hadice zalezene do kabiny).
- trik s mixovanim roznych modelov vramci jednej korby funguje, takze sa mi podarilo vyriesit predlzenie plachtovej korby a cisterny na T813 bez zmeny modelu korby (v .X subore), tuto techniku som pouzil uz v starej verzii na expedicnu korbu s logom RC4x4 na T813, kde sice korba ako taka zostala v povodnej podobe, len som pridal rezervu z Maza a sud na palivo. Tato korba zatial v novej verzii nie je, ale co nevidiet bude, chystam expedicnu verziu T813 na kolesach od Maza, ramom na kabinu, s prave touto korbou a to za ucelom vytvorenia nakladneho prieskumneho auta. A ako bonus mozno v AWS verzii :) Drevo to samozrejme vozit nebude. Bude mat ale vela opravarenskych bodov a celkom slusnu zasobu paliva, plus nejake tie garazove bodiky.

Ked to podciarknem a zratam, niekomu by som za niektore zmeny polamal ruky, pretoze vobec neboli potrebne - vystizny priklad je nutnost zameny AlbedoMap za DiffuseMap (niektora predosla verzia to takto aj mala, potom sa preslo na Albedo a teraz spat), logiku pomenovavania socketov v zakladnych suboroch aut, poloha navijaku, palivove, garazove a opravarenske body atd. Je toho skratka dost.
Celkovo sa mi ale zda, ze nova verzia je opat blizsie k realite, pricom si aj strazi, aby nevznikalo nieco nerealne - napr. prave spominana T813 v predoslej verzii bola proste nadauto - jazdila az prilis dobre, po pridani velkych kolies od Maza bola prakticky nezastavitelna a nerealisticka. V novej verzii to uz tak nie je.
A este jedno negativum - nepodarilo sa mi rozchodit dymenie z vyfuku, musim to este preskumat.

Z pochopitelnych dovodov som testovanie zveril zidonovi, on je autor prvotneho modu T813, budem netrpezlivo cakat na jeho komentare a podnety. V kazdom pripade sa ale javi, ze nova verzia je pokrok a oplati sa stravit hodiny editovania XML do noveho formatu.
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

steam, a exhaust tagy, skopiruj z maza a uprav

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“