Dnešní sváteční den jsem pokračoval ve stavbě a testech jízdy.
![Obrázek](http://img15.rajce.idnes.cz/d1503/12/12055/12055638_8c12b42b92097fea857b96aa2c324423/images/P1130490.jpg?ver=0)
Detail uchycení a odklápění karoserie.
![Obrázek](http://img15.rajce.idnes.cz/d1503/12/12055/12055638_8c12b42b92097fea857b96aa2c324423/images/P1130487.jpg?ver=0)
Takto to vypadá na kolech o průměru 108 mm.Disky půjdou jiné.
![Obrázek](http://img15.rajce.idnes.cz/d1503/12/12055/12055638_8c12b42b92097fea857b96aa2c324423/images/P1130486.jpg?ver=0)
Uchycení korby vzadu.Osvědčil se klasický Merkur.Samozřejmě se přestříká na černo.
![Obrázek](http://img15.rajce.idnes.cz/d1503/12/12055/12055638_8c12b42b92097fea857b96aa2c324423/images/P1130485.jpg?ver=0)
Aretace výšky karoserie a zároveň uchycení korby.Korba celkem drží na čtyřech šroubech.Zajištění kabiny před nechtěným sklápěním mám již také vymyšleno.Jinak co se mi vejde pod přední nárazník,to přejedu.Bude to ale chtít dopředu nějaký rámeček či nájezd na překážky.Jinak by bylo brzo po nárazníku.Podvozek je Vaterra a žádný Torque Twist nepozoruji.Řešil jsem již pro karoserii k-5 Blazer.
Jinak fotky a pět videí tady :
http://milan3528.rajce.idnes.cz/Unimog_RC/