Uživatelský avatar
Patholog
Uživatel
Příspěvky: 274
Registrován: 27.05.2015 19:28
Bydliště: Ostrava

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Pitrsonn píše:
Patholog píše:Trochu jsem se doma nudil :D
I když má grafárna stále blbne tak to nevzdávám.
Hezkýýý ...
To je vlastny model ?


Upravuji si to sám , kabinu jsem si půjčil a dodělal + přidal motor atd.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Chystajte sampus, podarilo sa mi rozdychat radlicu na T813 :tleskam: , dalsi bod programu - lifter...

EDIT :
Takze uz chodi aj Lifter. Ma ale vizualny problem - vypadava z neho hydraulicky valec :( Musim zistit, kde je chyba.

EDIT 2 :
Chyba odstranena :tleskam:
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2399
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Teeda panove-jen cumim a chvalim :tleskam:
Super prace - Pitrsonn :OK: addony perfektni a specular+kour bezva :FINE:

V12-s funkcnim Vasilem uz jsem ti to posilal,ne?
Ze funguje radlice je bezva :tleskam: ale kdyz nerozchodis lifter
tak se nic nedeje...tento addon nema rad...

Jeste by to chtelo pridat Tatru s tou mou Czech army texturou do packu ;-)

Tak pokracujte ;-)
Chwalim a moc dekuju za pomoc :hura:
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
Parkpe
Nově příchozí
Příspěvky: 6
Registrován: 09.06.2014 21:22
Bydliště: Děčín, Praha - Bubeneč (kolej)

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Ahoj, mám takový malý dotaz a zároveň prozbu.

Byl by někdo tak ochoten a shopen vytvořit mi mapu (jednu následně vybranou ze základních - pravděpodobně POBŘEŽÍ) se všemi základnímy typy vozidel + základni bpnusy (modré a bíle provedení některých vozidel) (odkaždého druhu jeden - včetně barevných provedení) na které bych si mohl jezdit s čím by mě zrovna napadlo. Pouze pro zábavu.

A hlavně schopen mi popsat postup vložení mapy, tak aby mi to celé fungovalo bez problémů (mám hru koupenou pře Steam).

Teda pokuď je toto celé možné, předem moc děkuji za ochotu.
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Pitrsonn píše:Legenda sa vracia

Pro Pitrsonna: můžeš ještě dát nějaký náklad balíky, sudy do V3S korby té Praga_Carrige, něco jako jsi dal do 813 tu druhou bez laviček mám na krátké dřevo.
Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Parkpe píše:Teda pokuď je toto celé možné, předem moc děkuji za ochotu.

Tak toto zatial nepojde, pretoze nie je este konvertor na mapy a stare v poslednej verzii nechodia :(

zidon155 píše:V12-s funkcnim Vasilem uz jsem ti to posilal,ne?
Ze funguje radlice je bezva :tleskam: ale kdyz nerozchodis lifter
tak se nic nedeje...tento addon nema rad...

Vasilovi sa do auta nechcelo. Bol preklep v XML subore pre mesh. Ked som to tam opravil, hned nastupil so slovami Job tvaju mat :oops:
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

korvetak píše:
Pitrsonn píše:Legenda sa vracia

Pro Pitrsonna: můžeš ještě dát nějaký náklad balíky, sudy do V3S korby té Praga_Carrige, něco jako jsi dal do 813 tu druhou bez laviček mám na krátké dřevo.
Obrázek


Myslis nejaky iny druh nakladu ? To som zatial nevyriesil, aby miesto dreva slo nalozit nieco ine, ale ak chces nieco co bude v korbe hned tak nie je problem, panely, tehly, palety, sudy, dosky ...
jaryn
Uživatel
Příspěvky: 197
Registrován: 02.02.2014 0:53

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Zdravím všechny Spintiristy :-)

Mám pár dotazů k nové verzi:
1) mám origo hru (krabicák) s připojením na Steam (aktualizace atd...). Ve verzi 130415 jsem měl splněny skoro všechny "achievementy" a po aktualizaci začínám znova od nuly. Má to tak být?
2)u některých modů/aut (ural, zil 131(6x6), kirovec při větší nerovnosti terénu mi kola prolézají blatníky je to jen u mne nebo je to chyba hry (hard-SP)?
3) při nakládce středních klád v mapě Pláně (hard-SP) se mi bez jakéhokoliv pohybu auta (kamaz 6322) objevila hláška:" poškození, odtáhnout do garáže..." a kamaz po překliknutí se z Uralu měl najednou 326 bodů poškození z nuly bodů poškození. Po překliknutí zpět do uralu s rukou se mi roztočila ruka jak větrník a pak se uklidnila - že by bug?

Před instalací nového patche 231015 jsem vyčistil %appdata% a projrl c-cleanerem. Stažené mody nemám.

Díky za info. jaryn

P.S: ty Tatrovky a vejda = klobouk dolů , jste mazáci :-)
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

T813 dostala vlajocky // Ako addon

Edit: Volakto tu spominal Spin Tires na Humble Bundle ... ja vam odporucam G2A.com je to tam okolo 6-10USD a to stale ...

Obrázek
Uživatelský avatar
Parkpe
Nově příchozí
Příspěvky: 6
Registrován: 09.06.2014 21:22
Bydliště: Děčín, Praha - Bubeneč (kolej)

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:
Parkpe píše:Teda pokuď je toto celé možné, předem moc děkuji za ochotu.

Tak toto zatial nepojde, pretoze nie je este konvertor na mapy a stare v poslednej verzii nechodia :(

zidon155 píše:V12-s funkcnim Vasilem uz jsem ti to posilal,ne?
Ze funguje radlice je bezva :tleskam: ale kdyz nerozchodis lifter
tak se nic nedeje...tento addon nema rad...

Vasilovi sa do auta nechcelo. Bol preklep v XML subore pre mesh. Ked som to tam opravil, hned nastupil so slovami Job tvaju mat :oops:



A myslíš že až konvertor bude funkční, že by byl někdo ochoten to udělat. :-)
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Parkpe píše:A myslíš že až konvertor bude funkční, že by byl někdo ochoten to udělat. :-)

Taku mapu netreba, pretoze funguje Proving ground, kde si mozes natahat auta ake chces.

Nu i potomu sto Ivan ispizdil Uaza, jemu nuzno remont :

Obrázek
... alebo Vasil a Rescue Carriage v akcii :tleskam:
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:Nu i potomu sto Ivan ispizdil Uaza, jemu nuzno remont :
... alebo Vasil a Rescue Carriage v akcii :tleskam:

:FINE: Moc dobrá práce. :hura:

Mě Vasil už V3S taky docela zvládá. Dávám k odzkoušení, je na vložení přes JSGME, pokud někdo používá jinou metodu. Jenom bych potřeboval pomoci se stopou pneumatik, nevím jak na to a s bilbordem, poladěním gum s řetězy, myslím že berou stejně jako ty bez a s osvětlením přístrojové desky, v 13.04.15 to rusům svítilo.
Pro Pitrsona tak do té korby s lavičkami, originál praga dát nějaké pneumatiky, sudy a bedny s nářadím, popřípadě nahradní díly, udělal bych z ní garážovo malinko opravnou korbu, ani mě se moc ta medium utiulity nelíbí, nějak k té pragovce nesedí. Ta druhá co jsi z ní odstranil lavičky tak ta vozí krátké dřevo.
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
http://ulozto.cz/xt2FrooZ/praga-v3s-27-10-15v0-2-zip
Uživatelský avatar
Parkpe
Nově příchozí
Příspěvky: 6
Registrován: 09.06.2014 21:22
Bydliště: Děčín, Praha - Bubeneč (kolej)

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:
Parkpe píše:A myslíš že až konvertor bude funkční, že by byl někdo ochoten to udělat. :-)

Taku mapu netreba, pretoze funguje Proving ground, kde si mozes natahat auta ake chces.

Nu i potomu sto Ivan ispizdil Uaza, jemu nuzno remont :

Obrázek
... alebo Vasil a Rescue Carriage v akcii :tleskam:



To je pravda že tam je testovací, kam si mohu dát co chi ale žádnou dopravu tam nemáš a jezdíš jen na ,,5m2´´ kde cesta z jednoho rohu na druhý ti trvá ani né 2 min.
Proto jsem chtěl tu základní mapu která je velká a dopravit dřevo z jedné strany na druhý po vytyčené cestě strvá i 10 - 15 minut a snáze se tam někde zaseknu a budu si tam muset dojet na pomoc s jiným, či budu muset tankovat pomalu každou ujetou cestu... prostě Zábava která tak rychle neomrzí a pořád budu muset něco dělat, když tam příjdu jednou za týden na 1-2 hodinky.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Treba pockat na map editor. Potom sa bude dat carovat.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

korvetak, pitrsonn :
Skusali ste uz vyrobit novy typ nakladu pre V3S alebo pre T813 ?
Nejako sa mi to nedari, vzdy dospejem do hlasky, ze nieco blokuje nakladku :(

Mam zopar otazok k V3S :
1. Nebol problem s pruzenim ? Stale neviem vyladit T813 do podoby, ze nepojde ako na vzduchovom vankusi, zaroven nebude poskakovat ako zajac aj na blivancoch vod berusky, pod zatazou neklakne az k asfaltu a zaroven pri zabrzdeni sa elegantne zhupne.
2. Odprevodovanie ? Opat problem, neviem nastavit slusne prevody pre T813, Vasil tam narve styrku a auto sa ledva plazi, potom podradi rovno do jednotky, auto v kopci zastavi a uz iba bezmocne hrabe.
3. Trakcia ? Retazove kolesa su sice super v bahne, no na tvrdom podklade na nich auto nevylezie ziadny kopec. A offroadove gumy sojimi vlastnostiami do noveho bahna nestacia, pritom vsetky origo mapy su silne zabahnene.

Dnesny den by som chcel venovat prave ladeniu pruzenia, nadstavby su uz porobene a usadene do spravnych pozicii, odlesky som zatial nekorigoval, nakolko cakam, ci bude mozne nejako elegantne regulovat ich silu bez nutnosti editacie textur.

EDIT :
A este jedna vec - mali by sme sa vazne zamysliet nad unifikaciou nazvov suborov a ich rozlozenie do adresarov, nech v tom nie je bordel. Originalna myslienka modov je taka, ze kazde auto by malo mat zvlast adresare vo wheels, textures, sounds, meshes, mozno aj v classes/trucks. Nech je to pekne prehladne a ciste. Snazil som sa takto poriesit T813, nie je to ale zatial dokonale, pretoze kolesa nie su v adresari classes/wheels/Tatra_813, takisto ani xml-ka pre auto nie su v classes/trucks/Tatra_813 - no neviem, ci by odtial fungovali. Spolocne veci typu load_logs_long atd. by sa potom davali do spolocneho adresara classes/trucks. Aj toto chcem vecer otestovat. A posledny bod unifikacie - addony pomenovavat tak, ze na zaciatku mena suboru bude nazov auta - napr. V3S short logs carriage, V3S cistern atd. Toto by neplatilo pre doplnky zdielane viacerymi autami. Alebo ma niekto lepsi napad ?

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“