Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

ono pri 26/19 sa to nechova az tak hrozne .. nieco ako Velky Maz
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

zidon155 píše:V12- uhel 26/19 je z technickeho vykresu Tatry! Tu vetu jsem okopiroval z truckfora....
takze tak ;-) :-P asi budeme muset udelat kompromis,tech 40/30 je hrozne moc a vypada to s tim hnusne ;-)


Viem, ze je to z technickych vykresov. Mam taku paradnu knizku od p. Galiu, vola sa to Moderni uzitkove automobily Tatra a tam to je tiez. Problem je v tom, ze v SpinTires sa to chova tak trochu inak, takze auto nezataca ako v realite. Tatra by sa v ST mala otocit na porovnatelnom place, ako maly Maz, ktory ma 29/18.

Urobil som test zatacania na asfaltovom placi v Proving Ground. Prisiel som z "pieskoviska", zobral to tesne vedla palivovej cisterny, potom plny pravy a pomaly dopredu bez uzavierok az som opisal polkruh. Nasledne som spawnol 3 ks T813 a naskladal ich do radu tesne k boku prvej, ktorou som zatacal. T813 je dlha 8.8 metra, za tymito 3 kuskami zostalo miesto tak cca 3 metre. Tazke v ST je polomer zatacania 3x8.8+3=29.4 m, co je o cca 7 m viac ako 22.5 uvadzane ako stopovy priemer zatacania. A snad uznas, ze 7 m previs na T813 nie je :wink:

Doporucujem 32/22.
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Vyskladal si uz Tatru ?
Uživatelský avatar
korvetak
Uživatel
Příspěvky: 493
Registrován: 23.08.2014 11:19
Bydliště: Kousek od Jičína

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

V12 píše:Nastavenie 26/19 dava priemer zatacania minimalne 50 metrov. Realna T813 Kolos ma stopovy priemer zatacania 22,5 m ked si dobre pamatam. Preto tych 40/30 stupnov...

Pitrsonn, Korvetak :
Uploadnite niekde vase verzie T813, ja si ich stiahnem a dam dohromady s mojimi kreaciami. Linku poprosim do SS, aby to niekto neukradol.

Bohužel ti nemám co nabídnout, jiný vlek jsem nebyl schopen zprovoznit a malé úpravy které jsem dělal, tak ty jak čtu máš vyřešené taky, pak už jsem se soustředil jen na V3Sku, tak jen pro info k tomu úhlu natáčení 813, průměr otáčení 21 metrů a dle přiloženého technického nákresu úhel není zas tak malý.
Obrázek

TECHNICKÉ ÚDAJE TATRY 813
Délka 8800 mm
Šířka 2500 mm
Výška 2780 mm
Rozchod kol vpředu 2 55 mm
Rozchod kol vzadu 2000 mm
Rozvor mezi první a druhou nápravou 1650 mm
Třetí a čtvrtou nápravou 1450 mm
Druhou a třetí nápravou 2200 mm
Světlá výška 380 mm
Průměr zatáčení 21 m
Maximální rychlost asi 80 km/h
Pohotovostní váha tahače 13800 kg
Spotřeba paliva asi 42l /100 km.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

korvetak :
OK, pokracuj na tej V3S, vyzera suprovo.

pitrsonn :
Ta Tvoja Tatra ma jeden zasadny problem :

Obrázek

Kolesa zaliezaju hlllboko do nadstavby. Po par pokusoch sa mi to podarilo nastavit - stacilo odstranit Damping=1, tato hodnota tlmenia zablokovala limitery pruzenia. Po uprave je to uz OK :

Obrázek

Pokracujem v testovani, tvoj celkovy setup pruzenia sa po vyssiespomenutej uprave zda daleko lepsi, ako ten moj.
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Pekne .. dampingom som sa snazil odstranit to "plavanie" tatry, trebalo by zistit, ze akym sposobom sa teraz pocita sprevodovanie a vykon, celkovo som ubral Torque na polku a znizil aj hodnoty sprevodovania.

Pripadne chyby v korbach mi oznam upravim ich .
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2405
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Parada panove :tleskam:
A souhlasim s tim 32/22 :OK:
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Pitrsonn :
Uz som dotestoval. Cast Tvojich korieb je ehm, ako to slusne povedat, ehm, proste k nicomu - nalozim drevo a praaask - akoby auto nabehlo na protitankovu minu :(
Velmi sa mi ale paci Tvoja garazova korba s tym kadejakym nakladom, takisto aj origo T813 KOLOS plachta, ta nema chybu. Ostatne korby mam urobene aj ja.

zidon :
Idem to davat dokopy, zajtra vecer by mohol byt hotovy balicek, potom to testnem na MP, dufam, ze to nebude vybuchovat. Snad sa mi to podari spustit cez MP, Proving Ground bude stacit.
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Z mojich korieb sa da nakladat len na jednu korbu... a to je ta co je cisto len korba s nou som problemy nemal, Korba s plachtou ani opravy mi problemy nesposobovali - ale nie su urcene na to aby sa do nich vkladalo drevo :D ... este som zvazoval ze nieco vlozim do kobry s plachtou a korby co su original z hry som neskusal a nejako mi v hre nechybali. Staci dorobit cisternu a nechat len naves na dlhe dreva a stredne + korby s mechanickymi rukami.
jaryn
Uživatel
Příspěvky: 197
Registrován: 02.02.2014 0:53

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Zdravím všechny spintiristy :-)

To by mne teda sakra zajímalo co dělali Ti "šikovní testeři od Oovee" co tak dlouho testovali tento nový patch!!!!!
Tak třeba dám-li nástavbu na klády s rukou (myslím tu ke středním kládám) na Maz 535 tak má pořád zadní blatníky zarvaný (i nenaložená) ve třetině posledních kol ( bylo to i v předchozích verzích hry!), nebo při přejetí autem střední "třídy" (ural, kraz,nebo i nový zil 131 ) při přejezdu větší nerovnosti kola prolézají blatníky (i Kirovec) a nástavba s rukou na krátké klády (ta nová v nové verzi) - tam zase kola běžně prolézají skrz rám nástavby. To si asi půl roku kontrolovali šrajtofle, NÉ? Tady kluci okolo Tatry řeší každý nedostatek a to nemají ani manuál. To v Oove jsou pěkný lemplové - víc nevím co dodat. Neberu jim to, že na hře udělali kus práce ( to nejspíš je zásluha Pavla Z.), ale i takové zřejmé kiksy by neviděl snad jen slepej . Promiťe mi ten výlev, ale se-e mě to. Kdyby někdo z nás v práci udělal viditelný kiks , tak máme po prdeli a budem rádi, jestli nás v práci nechaj. A PROTO držím palce Vám všem, co na koleně "kutíte" mody do hry.

Zdraví Vás Jaryn
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

jaryn

Predpokladam ze tie bugy su tam preto, aby tam neboli vacsie a horsie bugy ... totizto kebyze nepreslo koleso korbou, tak by ostalo v kolizii a mohlo by sa stavat nieco podobne co sa stava V12 pri testovani Tatry :D ono to nie je celkom jednoduche vyladit, zvlast nie ak to robi jeden clovek...

Horsi bug sa mi stat pri hrani mapy "Plains" - kde je ural na zaciatku s cisternou a potom co som odopol vlecku, mi zmizla cisterna aj s palivom ...

ale co mi vadi najviac je to .. ze napr. Zil 131 natankujem z rovnakej cisterny ako Maz 535 a pritom ma Zil benzinovy a Maz naftovy motor ... :) na to by sa trebalo pozriet
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

To je zil s Detroidom :mrgreen:
Uživatelský avatar
bosko1984
Uživatel
Příspěvky: 253
Registrován: 27.11.2014 17:50
Bydliště: Český Brod

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

:tleskam: Pěkná práce pánové na Tatře i V3S 8o

MP :FINE: :-)

[youtube_url]http://www.youtube.com/watch?v=3-YI6sgLKyg[/youtube_url]
Naposledy upravil(a) bosko1984 dne 30.10.2015 16:03, celkem upraveno 1 x.
AMD Ryzen 9 5900X / TUF GAMING X570-PLUS / RAM 64 GB / MSI GeForce RTX 3080 VENTUS 3X PLUS 10G OC / Lian Li PC-O11 Dynamic Razer Edition / Corsair TX850M / ASUS ROG Strix XG32VC
Pitrsonn
Uživatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

No .. tatra ma fixnute kratke a stredne dreva:

Obrázek
Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - novy UPDATE (23.10.15) VYDAN! str.229 :)

Nemusel si sa s tym babrat, ved som Ti pisal, ze to mam urobene. Stale neviem najst rozumne nastavenie pre pruzenie. To Tvoje je po oprave celkom OK, ale iba kym nenalozis nieco tazise, potom zadok auta klesne k zemi :( Ked pritvrdim pruzenie, zasa sialene skace. Takze dnes pokracujem v ladeni pruzenia, addony su uz vsetky na spravnych miestach. Momentalne je to teda s nimi nejako takto :
- original korba T813 na kratke polena
- original korba T813 s plachtou - nezoberie naklad, ale ma 2 garazove body, ked si dobre pamatam
- original korba T813 s pridanym roznym materialom pre garaz - opat nejake garazove body
- zachranna korba s najazdami, navijakom a zarazkami kolies
- zenijna radlica
- zdvihacie lyziny (lifter)
- modifikovana palivova cisterna na 2500 litrov natiahnuta tak, aby bola na celu dlzku auta
- modifikovana zaplachtovana korba z Kraza opat natiahnuta na celu dlzku auta
- pojazdna dielna s volitelnym addonom v podobe 2 rezerv, vela opravnych bodov a nejake to palivo
- oplen korba na kratke polena, mam ambicie z nej urobit korbu na stredne klady, len mi to nechce fungovat, automaticka nakladka nefunguje, manualne nalozim 4 polena, nakladova oblast zozelena, takisto aj body na strednych kladach noveho typu (iba 1 bod, origo medium logs maju body 2)
- korba na kratke polena s rukou vzadu
- korba na dlhe klady so zeriavom a otocnym oplenom, treba k nej skladaci trajler na dlhe klady alebo trailer na stredne klady
- tocna
- cisternovy naves
- garazovy naves
- utility naves s malou cisternou a opravnymi bodmi
- prives s korbou (fuuuj, je strasny, vychadza z origo krabice ST), dokaze nalozit naklad
- utility prives s opravnymi bodmi
- zaplachtovany prives s garazovymi bodmi
- vlajocky na dverach

Auto jazdi na 3 sadach kolies :
- defaultne terenne T813
- "cestne" T813 s menej vyraznym dezenom
- offroad - siroke terenne gumy na diskoch T813 (nie tie z maleho alebo velkeho Maza)

Riadenie je upravene na 32/22, polomer otacania je uz akceptovatelny, mozno bude treba poladit rychlost navratu riadenia

Co by bolo dobre dorobit :
- zmenit kolesa na traileri pre stredne klady, tie povodne su dost male, najradsej by som tam pouzil offroad kolesa z T813
- trochu doladit motorizaciu (Pitrsonn sice nasiel celkom pekne odprevodovanie, s jeho motorizaciou je ale auto na moj vkus velmi slabe, kazdy kopcek zdolava na jednotke a na velkej jednotke uz zdochyna.)
- zladit kapacity jednotlivych addonov, aby to bolo rozumne vyvazene

Co TREBA dorobit :
Naladit pruzenie. A z tohto mi uz sibe, cele to vyzera tak, ze pre origo auta platia ine fyzikalne zakony, ako pre modovane. Nech robim co robim, Tatra stale jazdi terenom ako na vzduchovom vankusi. Pitrsonn nasiel peknu kombinaciu hmotnosti a pruzenia, no kolesa liezli do nadstavby a kabiny, limitery nefungovali. Po zmene dampingu z 1 na cokolvek to opat nie je ono. Napadla ma este posledna moznost, poobede vyskusam - pouzijem rovnake parametre ako ma maly MAZ, vratane hmotnosti a polohy taziska, upravim iba HardpointOffsetY, som zvedavy, ako to bude fungovat. Okrem toho mam dalsie podozrenie, ze pruzenie silne ovplyvnuju kolesa, vlastne ich hmotnost a tvrdost.

EDIT :
Je na zamyslenie, kolko hviezdiciek dat T813 a ci v zmysle vybalancovania hry ma zmysel davat na nu vsetky vymenovane addony. Pretoze takto sa hodi na vsetko, nema ziadne obmedzenia. Keby mohlo byt po mojom, urcite by som na nu nedaval tocnu (na to je bud Kamaz, alebo bude T148) a pojazdnu dielnu - tu bude predsa nosit V3S.

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“