Na nápravu půjde připevnit různorodé množství doplňků a chytů, které budou mít takřka neomezené množství nastavení a bude pouze na každém uživateli, co si vybere.
Základem nápravy bude léty prověřené ozubené soukolí Axial, ale už teď se pracuje na vlastním, ocelovém, ale to postupně. Tělo bude vyrobené z vysokopevnostního duralu, do kterého bude vložen diferenciál a obaly poloos. Obaly poloos budou ocelové trubky, na koncích se závitem. Na konce se nasadí C-hubby z duralu, které jsem už tady jednou ukazoval, ale budou upraveny, aby šli pěkně na klasickou válcovou trubku a né ty patvary co jsou na orginálech, tím se zajistí mnohem vyšší tuhost a životnost. Zde se taky dává velký prostor pro další možnosti nastavení záklonu. Vše dovrší kardanové poloosy a řízení, které už vyrábím. Chtěl bych docílit toho, že nápravy budou od výroby již v plném tuningu , celokovové a kvalitně zpracované tak, jak jste na to u mých výrobků zvyklí.
Vidím v tomto systému i velké možnosti pro individuální stavitele triálových náprav, kteří můžou použít pouze některé komponenty a pak si dotvořit ostatní dle vlastních potřeb.
Postupně zde budu přidávat další info a foto z výroby prototypu, takže se můžete zatím ptát a i připomínkovat.
Více foto zde: http://slick7.rajce.idnes.cz/modulove_napravy_Axial/
