Presne tak,vsichni to vidi jen na fotkach,nebo dvakrat za rok,kdyz se potkate na jezdeni.Ty jizdni vlastnosti proste nebyly k tomu,tak to zkusis takhle.Navic jsi zapomenul rict,ze tou rozborkou ti zbyla naprava,zrovna k te dalsi co mas v supliku,zbytek posbiras a mas dalsi podvozek-a to se pocita :OK:
kejvačka to neřeší pořád je tam problém s torqistem kterej při záběru zvedá prostřední nápravu akdyž to zůstalo na zemi tak se to naklonilo na pravou stranu a obě zadní nápravy zatočily doprava takže to jelo vedle sebe 8o :-( :-p :-p a tomu říkám oříšek ;-) kdyby jste měli čas na ježdění tak by jste to viděli naživo a já jsem na to musel koukat proto mi man tak dlouho nejezdil protože mě to s ním nebavilo tak teď se uvidí ;-)
No je fakt ze ted to bude skakat jako kamzik. Ale stejne je drobet utopie delat nakladak na expedicni jezdeni... :-D
Jsem koumal to, co rikas, na svy naprave, a dela to samozrejme taky (4 link), ze pri propruzeni na jedny strane se dostane do takovy polohy, ze je vuci rovine smeru jizdy o nejakej ten stupinek mimo svych 90°.
Coz da ve finale rozum,kdyz si mamalujes vysek kruznice po ktery se to pohybuje tak cim vic ji smacknu, tim se na te strane po te kruznici dostane vys = trochu smerem dopredu. Takze uz to jede bokem.
Je to vlastnost, ktera se da logicky resit mensim zdvihem a co nejdelsima linkama, ale na tech velkejch kolech se to holt projevi..... Nacpi tam ty listy nebo tu pevnou kejvaci dvounapravu a je po problemu...
Ale zas jak udelat tu dvounapravu tak, aby to krizilo, ze...
Takze jsi to vyresil vlastne skvele, zadna sestikola a hotovo :FINE:
Bifi, tobe to nedela? Kde je Bifi, nesedite na nem..?
tak za a) Míro, to jak jsi popisoval - nejednalo se v tomto konkrétním případě o "milimetry", ale změna geometrie byla viditelná na první pohled. Klidně dám ruku do ohně za to, že to byly centimetry - chodilo to asi tak 1 - 1,5 CM.
a za b) Pořádně si prohlédněte ty fotky, co posílal Wolff - teď myslím ty auta 1:1. Podle mě mají všechny linky, takže jak jsem psal už dřív - za mě super!
Michale dovolím si(vyjímečně)nesouhlasit,všechny ty auta na fotkách mají listy a to co ti připadá jako link je kardan :OK: Pravda oku se víc zamlouvá 6x6,ale tohle řešení bude fungovat líp.Kdybych já volil tak 4x4 téhle konstrukce,nebo 8x8 v trubce(Tatra koncepce),nic mezi tím.Kdo neviděl-opravdu to vypadalo hrozně když to jelo.Wolff uvidí jak to bude pracovat,zpět to může nastrojit vždycky,i ta předělávka na 4x4 byla jen otázkou dvou děr v rámu navíc,pokud se nepletu.Plus dlouhej kardan. BTW-kdyby někdo doma měl nefunkční,i torza tlumičů,beru,díky
Tady je to hezky vidět, jak se to Wolfovi hejbe - levá strana je stočená k sobě (do V) mezera malá a na protější straně mezera že by tudy dlaň prondal. a pak tady ta stlačená jedna strana - je to vidět že jdou šejdrem tak o 1/6 vzorku...
To Wolfowo "zatáčení" jsme okoukávali už kdysi ale nikdo nic neřešil, nikdo asi ani nic nechtěl a tak se nad tím moc nepřemýšlelo :-D
to vypadá hodně složitě teď asi na to nemám morál takže v sobotu to beru sebou a proberem to :OK: hele kluci a zkuste to řešit v mojem vláknu ať se taky přidá někdo jinej topic10782.html rád bych to nějak rozlousk ;-) dík
Tak když na to koukám tak budu za plagiátora, ale musím podotknout že jsem začal dřív a z gruntu. 6x6 prostě nefungovalo tak jak jsem si představoval a jízda v lese s tou ohromě dlouhou károu byla namyslitelná. Proto jsem se rozhodl do mého Oshkoshe říznout do šasí. Zmenšení podvozku na 4x4. I tak je to porád neskutečnej macek. S tím přišla i změna vozu. Opět u mě zvítězil Oshkosh protentokrát je to model MTVR.