
Prieskum-hladanie novych expedicnych tras,lexanka znizuje vahu oproti ABS karoserii-vydrzi dlhsie bateria a teda praktickejsia aj pri dlhsich presunoch(nebolia tolko ruky)
Ked dojde ku kotrmelcom,tak sa o nu tolko nebojim ako detailnu ABS karoseriu.
ked je daka vacsia akcia,tak ho aj poziciavam,ak nahodou nema niekto auto,alebo si to len chce skusit.Treba lakat novych expedicakov do nasich radov a ved to poznate-prva davka zadarmo... 8)
Ide o starsi typ SCX10-este Flat Irony.Povodnu karoseriu CF100,som nahradil Pro-line Cherokeem.
Zabacia farba bola vybrata podla beadlockov.S odstupom casu sa to ukazalo ako dobre riesenie,pretoze na videach aj ked niesu idealne svetlene podmienky je auto pekne kontrastne a nestraca sa v terene.
Momentalna motorizacia je axial 27T motor 20z pastorok,ako regulator je pouzity RC4WD Outcry.(nahradil utopeny Dsys)
Zatial plna spokojnost.BEC ma dostatocnych 5A,jedine co trochu prekaza je vacsia velkost regulatoru.Ale dost kecov,radsej dam fotky a videa-
Nieco z garaze,ked to bola este lestenka a po poslednych upravach v tento rok(pridanie fenderov,masivnejsie uchytenie protizavazia baterie-zvyklo sa v terene trhat)

garaz-http://tekthorin.rajce.idnes.cz/jeep_cherokee
nieco z terenu
Ten potok sa prejst bohuzial nepodarilo,Lexanka bola lahka a auto mi bral prud vody,tak som stopol odvoz.

a exploring terenu



ked prieskum,tak zo vsetkym co k tomu patri

Ukazka ako to maka s 27T motorom a 20z pastorkom
http://www.youtube.com/watch?v=b4VlWlLHjsc
Pribezne na vacsich zrazoch funguje ako vypozicne vozidlo,ked niekto ma technicky problem na svojom aute.(ze ho nenastartuje)