:BYE: Tak po dlouhé a dlouhé době proběhlo testování. Nejprve doma na koberci. První problém, zouvala se přední guma, rozebráno a zjištěno, že vnitřní mezikroužek je v podstatě menší než vnitřní průměr gumy. Neví jak je to možné... asi 14x jsem to zkoušel všelijak do sebe natlačit, ale v závěru po dotažení se guma vždy vyzula. V nejvyšším zoufalství jsem ráno kroužek přeřízl, mírně roztáhl a je to funkční, zatím. Také kvičí převodovka, chtěl jsem ji naplnit vazelínou, sundal jsem přední čelo a samo sebou mi spadly matky dovnitř, takže mi nezbylo, než rozpůlit celý rám, vymontovat převodovku a celou ji rozebrat. Kvičí stejně. Pak mi přišlo dobrý nápad natlačit vazelínu do náprav, zespod je červík tak tou dírkou to tam pěkně šlo, po návratu červíka mi jasně spadl dovnitř, tak sundat nápravu, rozpůlit a vylovit červa. No, nakonec přece jen došlo na testování v terénu v přírodě, chtěl jsem udělat i pohyblivé obrázky, jenže mi v kameře chyběla SD karta... Cestou se uvolnil zadní kardan, moje chyba, špatně zajištěno, za chvíli se uvolnil i přední a ten dokonce odskočil asi metr od plánované trasy, asi po půlhodině hledání jej kamarád Radek našel. Potom jsem o kámen ulomil výfuk, také nápad, plastový výfuk pod rámem v terénu... Nakonec při soutěži kdo výše praskla bočnice, no kdyby se skutečný Ural skutálel ze svahu, také by asi nějaká škoda byla, ale co, stejně budu stavět expediční nástavbu. Lakování je pokakané a světla ještě nefungují. Ale co je hlavní, jezdí to a SKVĚLE, šest kol je poznat, jsem spokojen.



