Uživatelský avatar
Max
Píšu hodně
Příspěvky: 1451
Registrován: 16.10.2011 0:00

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

:tleskam: Zrovna tady brouzdám. Díky za odkaz na pořádné auto..Díky. :OK:
Max_bojovník silnic.

CC-01- verze 8x8. :OK:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Prave som updatoval Terrno na WS, ked som si ho stiahol do hry, savy boli podla ocakavania v cudu. Robil som totiz hrube zasahy do modelu, takze sa tomu ani velmi nedivim. MOD bude chvilku neviditelny, kym ho nepretestujem v MP, uprav modelov aut bolo dost vela a zasadnych - zgrupovanie objektov, odstranenie objektov, pridane nove veci, ktore boli oskinovane a obonovane (manzety na diferencialoch) atd. Skoda ze sa neda testovat MP v Provingu. To by urcite uvital kazdy moder, pretoze takto musim dat mod na WS a ked na nom nieco nepojde...
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

K T815 VNM - Dnes sme ju hrali s kamaratom v MP a kolegovu tatru nebolo vidiet ... + Frame extension nam zhodil hru
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Pozriem to, prave som zistil problem s Terrnom - v PG ide na 100%, lietam po mape s medium log trailerom za Wolfom, vsetko OK, v normalnej hre ale po chvili ma trailer epilepticky zachvat a behom sekundy rozmlati auto :evil:

Preco VNM nejde v MP, netusim (co je zle) a bohuzial ma ani nic nenapada (co je este horsie).

EDIT 1 :
Nebolo vidiet cele auto, alebo aspon nejaky diel bol viditelny ? Pretoze aj to sa mi uz stalo - z auta boli viditelne iba tie diely, ktore boli obonovane, ostatne nic. Vyriesili to ale XFormy. Viackrat sa mi ale stalo, ze niektore diely auta, co boli v SP uplne normalne, v MP boli mimo svojej pozicie, alebo rozne ponatacane. Opat pomohol Reset XForm...

EDIT 2 :
Armax mal extender bez ParentFrame, prave toto spolahlivo zhadzuje MP.

EDIT 3 :
Terrno sa zda byt OK, MLT uz taha v pohode :

Obrázek

Este ho musim testnut v MP spolu s Armaxom (uz by mal byt OK) a bude uvolnene do Public-u.
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Armax nebolo vidiet vobec
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Hmmm, to nem dobre. Urobil som sice nejake zmeny v strukture modelu, uvidime, ci to pojde. Dnes vecer to testnem. Teraz idem vyzdvihnut krpcov z druziny, potom sa s nimi ucit, potom obskakovat manzelku cerstvo dovezenu z nemocnice, potom hento, tamto a az na zaver SpinTires, ked uz budu vsetci spat.

Poslednou aktualizaciou ma opat Oovee vytocilo do nepricetnosti - palubovka zasa rozmazana, shaders.zip neexistuju, takze efekt DOF nemozem prekonfigurovat ci uplne zrusit :twisted: Da sa to sice v MEDIA/media.xml, to ale zrusi MP. Naco sa s tym babru ? Preco funkcne veci nenechaju na pokoji ???
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

To rozmazanie palubovky uz neries...tusim bola zmena v Media.xml a toto uz nie je mozne...
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

aby bolo ze niečo robia :D
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Nova farebna schema pre Armax :

Obrázek

Velebnosti, jdu blejt :-(

Ta normalova mapa ma znazornovat poskodenia sposobene jazdou cez kriky, opieranie sa o stromy atd. Preto su to naznaky horizontalnych ciar.
Teraz treba prist na to, preco nechodi MP.
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Cece dej tam prosimte tu origo zelenou army barvu ... Tenhle maskac je hnusnej ... :/
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Ta origo zelena je nieco, na co sa neda pozerat. To tam dam radsej klasicku Army Olive...
Pitrsonn
Přispěvatel
Příspěvky: 268
Registrován: 08.10.2015 11:20

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Normal mapa je na vylepsenie vyzoru u meshov s malo polygonmi ... normal mapu vidno stale a jej uloha je trocha vylepsit vzhlad s poskodenim nema nic.
Ked tak jednu tatru nechaj v kamuflazi a druhu sprav zelenu ako pise zidon
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

prečo si zmenil farby na tej tatre?
Uživatelský avatar
maztekk
Veterán fóra
Příspěvky: 3947
Registrován: 21.06.2011 0:00
Bydliště: Mníšek pod Brdy

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Chlapy (V12) to je tolik složité vytáhnout si textury podvozků, kabin a nástaveb z originálních vozů a naházet je na moodované stroje? Mi to vždy přijde opravdu pěkně zpracované, i to reálně jezdí ale textury sou většinou otřesné a jednobarevné (matné). V tomto mi přijdou origo vozy o dost lepší :-p Přece není potřeba mít vše nové a nepoužité, zvlášť v tom lese když jedeš s už relativně starou 815 :-)
no107064
Častý přispěvatel
Příspěvky: 671
Registrován: 01.09.2014 13:52

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Jen tak pro zajímavost https://youtu.be/qoSSbg4y72k čas 1:55 nevím jak se to jmenuje, ale určitě si to pamatujete u červené dakarové tatry 815 6x6 od Montisystemu to co měla na zadních nápravách.

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“