Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

patholog :
Sorry :oops: , antirollbar je priecny stabilizator.

Zaregistroval som update, no k vyrobeniu mapy sa este nedostal.
Apseron1
Uživatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Ahoj
Zkoušel jsem z Workshopu Toyotu FJ40 od Bregela a nejdo mně nainstalovat addony , a s holým podvozkem mně nebaví jezdit . Jak jste na tom vy ostatní .
Vyzkoušel jsem taky Traktor Case 160 z https://vk.com/spin_tires_ru . Moc hezký model , hezky propracovaný ale používá některé soubory z Tatry Terno 8x8 takže pak nefunguje .
Uživatelský avatar
sim_ma
Častý přispěvatel
Příspěvky: 613
Registrován: 02.11.2013 18:01
Bydliště: Jablonné nad Orlíci

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Musíš tam stáhnout ty soubor který je pod tím je tam i návod jak nainstalovat
Apseron1
Uživatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

sim_ma píše:Musíš tam stáhnout ty soubor který je pod tím je tam i návod jak nainstalovat


Díky zase nečtu návod :-D
lukino343
Uživatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Tak editor naozaj vytvori aj mapu. Pre mna to znamena syzifovsku robotu prekonvertovat celu kniznicu modelov, ktoru mam - zmenit mesh na meshparts a albedomap na diffusemap. Ked pockate, urobim to a potom kniznicu niekde uploadnem, aby ste sa s tym nemuseli babrat. Dajte mi na to nejaky ten cas.

EDIT 1 :
Mam to hotove, musim to ale este prekontrolovat.

EDIT 2 :
Zda sa, ze skonvertovat zdrojove subory existujucich map do tejto novej verzie nebude vobec jednoduche, zmenil sa sposob ukladania vyskovych map atd.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Konecne som prisiel na to, ako urobit custom stopy kolies. Nie je to nic zlozite, stopu tvoria 2 subory :
- nazov_stopy_alpha__s_d.tga
- nazov_stopy_height__s_d.tga
Oba musia byt v adresari textures/tracks prislusneho modu. V nazvoch pozor na male a velke pismena !
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Venoval som asi hodinku skumania moznosti, ako previest stare zdrojaky map tak, aby boli pouzitelne v novom editore. A napisem iba tolko, ze sa to prakticky neda, pretoze zakladne mapy - vyskova, tint, voda, bahno uz nie su .png, ale .dds, co sice nie je na skodu, no ma to jeden hacik - .dds musi mat rozmery delitelne cislom 4, co je jadro problemu - napr. moja oblubena referencia na lake_huge (velke jazero) ma height mapu 433x433. A toto ako .dds neulozim. Ked to preskalujem na najblizise delitelne styrmi, je to 432. Ked to nasledne otvorim v editore, ten zahlasi chybu formatu, otvori to, ale vysky nie su interpolovane a teren "kockatie". To sa da editovanim zahladit. Ked rovnaky tah urobim s tint mapou, editor crashne. Dalsi cierny bod pre Oovee - ziadna spiatocna kompatibilita so starou verziou. Keby takto robil Microsoft, Autodesk ci ktokolvek iny, tak velmi rychlo skrachuje. To im tam vsetkym uz docista hrabe ???!!!??? Iba nesvojpravny programator to moze urobit takto, alebo nesvojpravny mamager moze nariadit programatorovi, aby to urobil prave takto. Nove verzie softu su prakticky povinne kompatibilne s predoslymi formatmi. No co uz, v Oovee asi chcu ustanovit nove pravidla.
Jdu blejt, velebnosti :evil:
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

lukino343 :
Nezabudaj na limit jedneho dielu - nemoze mat viac ako 65535 vrcholov. Ked sa s tym Phoenixom budes takto hrat, vo vysledku to bude mat 1.5 mega polygonov a 3x tolko vrcholov, v MP to na 100% nepojde a utiahnu to iba pocitace NASA.
Uživatelský avatar
pepekos
Uživatel
Příspěvky: 141
Registrován: 05.02.2014 10:08

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Ahojte! Ako presvedcim vozik za autom aby sa krutil oddelene od auta
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Nastav PivotPoint vozika priamo na pripajaci bod. Potom by to malo fungovat tak, ako ocakavas.
Uživatelský avatar
pepekos
Uživatel
Příspěvky: 141
Registrován: 05.02.2014 10:08

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

v ktorom xml najdem ten bod? Ak myslis offset v xml vozika, tak je zhodny s offsetom addonu v xml auta
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Je to v 3D modeli, v XML to nie je.
lukino343
Uživatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

zatial to ma len 2500 poligonov
jaryn
Uživatel
Příspěvky: 197
Registrován: 02.02.2014 0:53

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Do NOVÉHO ROKU Vám všem zde přeju všechno nejlepší, hodně zdraví, štěstí , pohody a trpělivosti při tvorbě map a modů do hry Jaryn

P.S: bez Vás by ta hra šla dávno do kopru :-)

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“