Ahoj Zkoušel jsem z Workshopu Toyotu FJ40 od Bregela a nejdo mně nainstalovat addony , a s holým podvozkem mně nebaví jezdit . Jak jste na tom vy ostatní . Vyzkoušel jsem taky Traktor Case 160 z https://vk.com/spin_tires_ru . Moc hezký model , hezky propracovaný ale používá některé soubory z Tatry Terno 8x8 takže pak nefunguje .
Tak editor naozaj vytvori aj mapu. Pre mna to znamena syzifovsku robotu prekonvertovat celu kniznicu modelov, ktoru mam - zmenit mesh na meshparts a albedomap na diffusemap. Ked pockate, urobim to a potom kniznicu niekde uploadnem, aby ste sa s tym nemuseli babrat. Dajte mi na to nejaky ten cas.
EDIT 1 : Mam to hotove, musim to ale este prekontrolovat.
EDIT 2 : Zda sa, ze skonvertovat zdrojove subory existujucich map do tejto novej verzie nebude vobec jednoduche, zmenil sa sposob ukladania vyskovych map atd.
Konecne som prisiel na to, ako urobit custom stopy kolies. Nie je to nic zlozite, stopu tvoria 2 subory : - nazov_stopy_alpha__s_d.tga - nazov_stopy_height__s_d.tga Oba musia byt v adresari textures/tracks prislusneho modu. V nazvoch pozor na male a velke pismena !
Venoval som asi hodinku skumania moznosti, ako previest stare zdrojaky map tak, aby boli pouzitelne v novom editore. A napisem iba tolko, ze sa to prakticky neda, pretoze zakladne mapy - vyskova, tint, voda, bahno uz nie su .png, ale .dds, co sice nie je na skodu, no ma to jeden hacik - .dds musi mat rozmery delitelne cislom 4, co je jadro problemu - napr. moja oblubena referencia na lake_huge (velke jazero) ma height mapu 433x433. A toto ako .dds neulozim. Ked to preskalujem na najblizise delitelne styrmi, je to 432. Ked to nasledne otvorim v editore, ten zahlasi chybu formatu, otvori to, ale vysky nie su interpolovane a teren "kockatie". To sa da editovanim zahladit. Ked rovnaky tah urobim s tint mapou, editor crashne. Dalsi cierny bod pre Oovee - ziadna spiatocna kompatibilita so starou verziou. Keby takto robil Microsoft, Autodesk ci ktokolvek iny, tak velmi rychlo skrachuje. To im tam vsetkym uz docista hrabe ???!!!??? Iba nesvojpravny programator to moze urobit takto, alebo nesvojpravny mamager moze nariadit programatorovi, aby to urobil prave takto. Nove verzie softu su prakticky povinne kompatibilne s predoslymi formatmi. No co uz, v Oovee asi chcu ustanovit nove pravidla. Jdu blejt, velebnosti :evil:
lukino343 : Nezabudaj na limit jedneho dielu - nemoze mat viac ako 65535 vrcholov. Ked sa s tym Phoenixom budes takto hrat, vo vysledku to bude mat 1.5 mega polygonov a 3x tolko vrcholov, v MP to na 100% nepojde a utiahnu to iba pocitace NASA.