V12 píše:no107064 :
Pada to aj mne.
Editor zatial neobsahuje ziadnu konverznu funkciu na mapy. Tie mapy, ktore boli skonvertovane, nesli cez editor ale levelkonvertor, ktory ale nie je dostupny, robili to dvaja ludia. Takze asi tak.
Vyskovu mapu, tint mapu, mapu vody a bahna treba previest z .png do .dds a spravne pomenovat. Okrem toho bolo potrebne prerobit vsetky modely v zmysle specifikacii konverzie Mesh na MeshParts, AlbedoMap na DiffuseMap, poprepisovat cesty k texturam atd. Finalna verzia editora urobi konverziu, ale z .X suborov na meshcache format pre workshop. Toto zatial nie je implementovane. Okrem toho je editor este hodne zabugovany, takze sa da pouzit iba s hodne velkou trpezlivostou.
Ale obsahuje. Nebuď jak ti rusáci a na to video se prostě podívej. Doporučuji čas kolem 34:08
Samo, že modely to neřeší. To jsem netvrdil.