Bože já jsem vůl. Už to chápu a opravím :-D
Důvody proč naplnit nápravu vazelínouTakže jak jsem psal, dnes jsem začal dělat na sMERInovo Jeepu, který mám od nehody půjčený. Budu ho posílat zpět, tak je třeba se nějak revanžovat a dát mu náležitou péči. Dnes jsem naplnil a promazal obě nápravy a rozvodovku. Postup je tu již několikrát a znovu ho dávat nebudu, ale ukážeme si co to dělá bez mazání a když jsou otevřené ty otvory na držák 4 linku. Auto moc staré není a úplně tolik se s ním nejezdilo.
Zde máme přední nápravu. Uvnitř je docela dost písku. Zadní náprava byla vcelku čistá, jenže ta má 4 link a předek 3 link, takže asi opravdu největší podíl mají ty otvory na vrchu nápravy. Toto auto nebylo ježděno nikdy ve vodě, ale je to k zamyšlení, kdyby se ve vodě jezdilo, tak jsou zcela plné.

Vše jsem vymyl v ředidle, abych to odmastil a pak hned zamastil vazelínou :lol: Do všech volných otvorů dal červíky a teď už bude nějaký rok klid a nedostane se tam ani voda.

Ozubené kolo je jako nové, takže písek s bordelem nestihl udělat naštěstí nic :OK: Takže to nepodceňujte a řádně mazejte, nebo začervíkujte :!:
Návod začátečníkům jak vymezit vůle a vymačkání držáku 3 linku přední nápravyKdyž jsem byl v rozborce náprav, tak jsem toho rovnou využil a mohl nafotit dobrý a jednoduchý způsob jak lehce upravit držák 3 linku. Dělám to každému a nikdy jsem to sem ještě nedal.
Problém tohoto držáku je kloubek, který se vždy po čase vymačká a pak se kulička začne vyvlékat a díky tomu při plynu a zpátečce hrozně lítá přední náprava v tomto místě až o 1 cm.

Nejednoduší způsob je kloubek vyndat, navléci na 3mm šroubek a nějakým řezákem nebo nožem obříznout. Ten šroubek je z důvodu, aby se kloubek tlakem nezdeformoval. Já na to použil starší kloubek, protože u tohoto je to jedno.

O tolik se to zmenšilo, ale to je stále moc. Je opravdu dobré si dát záležet a z každé strany nechat nejlépe jen pár setinek. To už řeším, že kuličku navléknu opět na šroubek z důvodu lepšího držení aby obě strany byly souběžně a dopilovat třeba na smirklu, či pilníku na nehty.


Poté z každé strany nasadit nějaké 3 mm podložky s větší plochou a přední náprava už nikdy nebude v tomto místě dělat neplechu. Podložky musí mít opravdu od stěn držáku nepatrnou vůli a nesmí být dotažené ke stěnám. Pak by náprava křížila ztuha a kdo má vše z alu jako já, tak by mu to povolovalo metrický šroub, takže na to opravdu pozor a vyhrát si s tím.
