Tak došlo konečně na moje tolik oblíbené zúžování 8) . Do předních poloos jsem nechal udělat díry na piny na každé straně o půl centimetru kratší a zadní poloosy jsem použil svoje nerezový ze zúžovacího kitu na Axíka.Potom jsem všechno (obaly náprav,nohavice) zkrátil z každé strany o půl centimetru.Ve předním obalu je potřeba vybrousit nové lůžko pro ložisko,zadní se ani nemusí zkracovat,i upravená nohavice jde nasunout na nezkrácený obal nápravy,Takže teoreticky jde pak znovu rozšířit na původní rozměr,akorát by tam zůstala nepěkná mezera.Na obalech je potřeba ořezat o toho půl centimetru vodící zámky nohavic a na zajištění šroubem tu pořád zůstane kousek zesílené části,do které jsem vyvrtal díru se závitem.Ještě se pak chystám vteřiňákem vyztužit držáky linků tím,že k nim přilepím odřízlé držáky-tak jsem to měl i na Axických nápravách a drželo to i na trialce.

uřízlé držáky přilepím k těm na obalu abych je vyztužil

vodící zámky je potřeba ořezat


do předního obalu je potřeba vybrousit nové lůžko pro ložisko-zadní obal se nemusí zkracovat

zůžená náprava

zůžený předek

i zadek

kola v plném rejdu jdou těsně k linku

horní uložení tlumičů jsem podložil aby chodily hladce i při plném křížení.
Na spojovačce i šťouchačce byla půlcentimetrová mezera,takže stačilo říznout půl centimetru a došroubovat k sobě.

na Dědkovi jsou kola pěkně zalezlý v kastli,myslel jsem,že to bude moc ,ale je to v pohodě

a pro představu jak jsou na tom obě kastle rozměrově-jak matriošky 8)

Ještě by to chlup chtělo,ale už to tak moc neleze
