Jezdí to moc pěkně, všude to vyjede, všechno to přejede. :tleskam:



martan2002 píše:To je hustá osmikolka. Bude video ?
martan2002 píše:Čím to napajíš ?
Apollo píše:martan2002 píše:Čím to napajíš ?
dvoučlánek lipo 5000mAh a dám tam hned tři najednou a jezdím dvě hodiny.
gecko-x píše:Trochu tě poopravim. 2S lipo odpovídá 6-ti článku NiMH. Ten ma jmenovitě napětí sice 7,2 V, ale plně nabitý má oněch 8,4 jak nabitý 2S lipo. ;-)
vaclav56901 píše:gecko-x píše:Trochu tě poopravim. 2S lipo odpovídá 6-ti článku NiMH. Ten ma jmenovitě napětí sice 7,2 V, ale plně nabitý má oněch 8,4 jak nabitý 2S lipo. ;-)
De o to jestli to vydrží regulator když do auta zapojím 2s lipo 7000MAh 30C.Trvalý proud bude 210A.
gecko-x píše:Trochu tě poopravim. 2S lipo odpovídá 6-ti článku NiMH. Ten ma jmenovitě napětí sice 7,2 V, ale plně nabitý má oněch 8,4 jak nabitý 2S lipo. ;-)
martan2002 píše:gecko-x píše:Trochu tě poopravim. 2S lipo odpovídá 6-ti článku NiMH. Ten ma jmenovitě napětí sice 7,2 V, ale plně nabitý má oněch 8,4 jak nabitý 2S lipo. ;-)
Nechci se hádat jsi zkušenější, ale já nenabyl nimh 6 článek nikdy víc jak 7,4 v.
Chazzy93 píše:martan2002 píše:gecko-x píše:Trochu tě poopravim. 2S lipo odpovídá 6-ti článku NiMH. Ten ma jmenovitě napětí sice 7,2 V, ale plně nabitý má oněch 8,4 jak nabitý 2S lipo. ;-)
Nechci se hádat jsi zkušenější, ale já nenabyl nimh 6 článek nikdy víc jak 7,4 v.
Plně nabitý NiMh článek má 1.4 V, takže plně nabitý 6-ti článek má 8,4 V, jako 2S lipolka.
gecko-x píše:Nicméně, regulace lipolku zvládne bez úhony, jen bych použil pipak - lipolstop, abys baterku nepoškodil podbitim. A neptej se, co to znamená, výčti si vlastnosti na googlu.