Určitě to tam dej. Vždycky jsem to tam měl, nikdy se mi tam žádný bordel nedostal. Jemně jsem maznul převody a vždy byly krásně čisté a tiché. Tome, na velkým autě máš taky převodovku zakrytou, nebo tam taky vanu sundavas a jezdis bez ni?
Tak a vím houby. Já bych to tam chtěl,ale je otázkou,zda to tam půjde namontovat.Zdá se mi ta převodovka taková atypická.Spíše by mi pomohlo,pokud by se ozval někdo,kdo to již řešil,to znamená že měl auto bez krytu a dodatečně to tam montoval.Zdůrazňuji že je to asi jeden z prvních typů.Má i jiné kardany.
Osobně si troufám říct že to tam půjde, na prvním mém axíku cca pět let zpět to bylo bez krytu. Pochybuji že by nějak měnily obal převodovky, spíš jen dodělali kryt :-p
Z vlastní zkusenosti, pujde to tam, ale tak na 90 procent. Mel jsem problémy s velineonem, ze ma moc dlouhou hridel, vyreseno dirou v deklu a prilepenou cepickou. Další problem byl s velikosti spuru a pastorku. Chtel jsem 32p ozubeni a docela se ten vyber zmensil. Jo a posledni problem vidim kolem kloubu kardanu. Třeba puvodni MIPy pro ax10 se tam nevesly, MIP pak zacal delat ty konce k převodovce delší, aby ten kloub byl vic venku. Nicmene to jsou velikosti docela extremni kardany, no ale je to tam tesny.
Co nevim je, jak to vypada s tou novou verzi krytu, ta uz je delana prej pro 32p ozubeni a dvojitou prokluzku, vevnitr bude asi vic mista, ale nemel sem v ruce. Navíc to nepoznáš, nova verze ma prej stejny číslo jako stara.... :-(
:-D ja ho tam mel a sundal. A kdo maze spur plus pastorek je ucinenej blazen. To to rovnou nastrikej poradne lepivym mazivem na motocyklovy retezy.
Ja to tam mel a sundal. Jednak pod tim byl dycky pri cisteni bordel (i kaminky vetsi nez netesne skviry mezi sroubky) a za druhy pokud ten prevod odmastim a vysusim je to pro nej nejlepsi ochrana. Pokud do blata navic nejezdis, o duvod vic nechat to plavat.
Tyhle kardany narozdil od novejsich celkem drzi :FINE: