po dnešní instalaci mi funguje jen jedna mapa a u ostatních to píše že soubor poškozen či nanalezen. Nějaká rada co s tím ?
Martin Březina 17.y.o Jeep jk truggy - C2 class #sockacétrojka - C3 class Bmw e36 m43b18>m50b25. 1:1 Budu kupovat gaze 69 1:1 Nejdůležitější je výkóóóón !!!! http://martan2002.rajce.idnes.cz/
Martin Březina 17.y.o Jeep jk truggy - C2 class #sockacétrojka - C3 class Bmw e36 m43b18>m50b25. 1:1 Budu kupovat gaze 69 1:1 Nejdůležitější je výkóóóón !!!! http://martan2002.rajce.idnes.cz/
Vcera som sa pol dna babral s oplenovou nadstavbou - jedna sa o tu z Urala, vytiahol som ju zo starej verzie (2014), tam bola v .X a odobral z nej ruku. Napriek tomu, ze oplen sa otacal volne bez akehokolvek MOTOR v CONSTRAINT typu HINGE, po nalozeni dreva sa otocil iba o par stupnov a dalej nic, drevo (long logs) sa vzoprelo a tym padom sa auto nechelo zalomit oproti nakladu. Vyriesil som to iba uplnou nahodou a aby som napisal pravdu, neviem, preco to prave takto funguje - stacilo posunut naklad o pol metra dopredu a uz to chodi ako ma. No takmer ako ma, pretoze pri vacsom zalomeni sa oplen okrem otacania aj posuva a neviem, ako mu v tom zabranit. Existuje nejaky CONSTRAINT, ktory za akychkolvek okolnosti udrzi polohu, ale dovoli otacanie ? Original korba je cela ako jeden model s mnoho bone_XXX_cdt, ktore su ale v originale geometricke objekty. Po importe do Maxa sa z tychto geometrii stavaju maxovske bony v pravom slova zmysle. Az na zaver mojho snazenia som pochopil, ako to vlastne ma byt. Dnes to skusim prerobit tak, aby sa to strukturou maximalne podobalo na original.
Auto uz taha za sebou vlek na long logs - originalny skladaci, aj ten riadeny neskladaci. Riadenie funguje paradne, s troskou trpezlivosti sa s tym da dostat aj tam, kde to s origo vlekom nejde. Keby sa dal nejako citat uhol natocenia objektov v CONSTRAINT, bola by to pecka, pretoze riadenie vleku by sa mohlo spriahnut nie s riadenim tahaca, ale s natocenim tahaca oproti tocni, ako je to v reale. Este vymysliet, ako poriesit pohon vleku - simulovat hydromotry v jeho kolesach. Uplne by stacilo, keby to slo len na manualne zaradenu jednotku a spiatocku...
Nema niekto nejaky navod, ako pouzivat IK ? Nejaky som z toho zmateny, nie a nie mi to fungovat.
Inak vcera sa mi podarilo prerobit oplen tak, ze je cely v jenom kuse a funguje. Neviem preco, ale ked som posunul drevo poriadne dopredu az tak, ze trcalo cez ram oplenu zhruba meter, oplen sa na rame zacal normalne otacat.
Takze momentalny stav Phoenixu 8x8 je nasledovny : - auto ma zasa o cosi vylepseny podvozok - pridal som priecne stabilizatory na 2., 3. a aj 4. napravu (chybaju uz iba mechy), na hrube vydieranie syna pribudol druhy komin - 3 sady kolies : standardne (autor bruteterror, DEFAULT friction), supersingle do bahna (CHAINED friction) a vojenske kolesa z T813 tie sirsie (OFFROAD friction, su asi najuniverzalnejsie) - novy oplen plus riadeny vlek na dlhe klady - krazacky oplen plus skladaci vlek na dlhe klady - korba na stredne klady, vypina vsetky standardne privesy - 8 kolovy vlek "Babuska nuzno vam derevo" na stredne klady, pouzitelny iba v kombinacii s korbou na stredne klady - standardne privesy z hry - tocna na naves (nutne doladit) - standardne navesy z hry (nutne doladit) - nahradne kolesa (200 bodov) pouzitelne len v kombinacii s novym oplenom - valnikova korba bez moznosti odvozu dreva (zatial, mozno pridam moznost nakladu) - improvizovana pojazdna dielna (400 litrov a 400 bodov), nutne pouzit valnikovu korbu, naklad tvoreny modelmi napravy Kraza, 2 sudmi, improvizovanym stolom a polovicou ISO kontajnera (kuk na T815, ta ho pouziva tiez) - naklad pre garaz (2 body), opat nutne pouzit valnikovu korbu, naklad je potom zaplachtovany, tvoria ho 3 minikontajnery, 2 nahradne kolesa a 2 dvanastvalce T930