Apseron1
Přispěvatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Je to poopravovane, na vsetky addony pre naklady funguje manualna nakladka. Takisto som prerobil aj kolizny model, teraz je uz OK. V tejto podobe je to aj na WS.
Zacal som sa zapodievat pohyblivymi stupackami, ktore budu v pripade potreby kopirovat teren. Na to ale musim nastudovat AutoIK.

Apseron :
To tam vazne chces ten skaredy kontajner ? S nim problem nemam, ani s privesom, pretoze ho mam v X aj MAX suboroch.


Mně ten kontejner nepříjde škaredý. Taky by nebylo z estetických důvodů špatný udělat přívěsy od Umikovu protože s těma Phonixy jezdí . Ty stávající jsou výborný jenom mně ty opleny připadají příliš hamatný .
http://www.umikov.cz/preprava-kratkeho-dreva.html
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Tie Umikovy su paradne. Ale len pre nenarocne cestne, resp. mierne terenne nasadenie. Mapy v ST su ale drsne, obcas priam trialove, nasledkom toho dochadza ku koliziam CDT, takze hrozi explozia modelov. Preto moje auta tahaju iba origo navesy, ziadne nove.

OK, tie kontajnery teda skusim dorobit. Budu tam vtedy, ked budes mat nainstalovany balicek Terrno 8x8.
Apseron1
Přispěvatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Tie Umikovy su paradne. Ale len pre nenarocne cestne, resp. mierne terenne nasadenie. Mapy v ST su ale drsne, obcas priam trialove, nasledkom toho dochadza ku koliziam CDT, takze hrozi explozia modelov. Preto moje auta tahaju iba origo navesy, ziadne nove.

OK, tie kontajnery teda skusim dorobit. Budu tam vtedy, ked budes mat nainstalovany balicek Terrno 8x8.


Nemyslím návěsy . Myslím přívěsy třeba http://www.umikov.cz/pn-4-32.html
Díky za kontejnery
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Kontajnery pridane, WS updatovany...
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

https://uloz.to/xdJDcKtV/prev12-rar
v12 ochrana zadnych svetiel a ram
Apseron1
Přispěvatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:Kontajnery pridane, WS updatovany...


Někde je chybička kontejnerový přívěs nejde připojit
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

možem niekoho poprosit o export zidonovho LKT do obj alebo 3ds?
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Hmmm, uz som ju nasiel. Update je na ceste (pus male prekvapenie). Blby preklep a este blbsi sposob prace editora, ktory nekontroluje subory az na uroven modov. Staci, ked odkazovany subor kdesi najde, pritom nemusi byt v adresari publikovaneho modu.
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Obrázek
oprav texturu
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

LKT je zidonov vytvor, pochybujem, ze by este niekto iny mal zdroje. Napis zidonovi...
Naposledy upravil(a) V12 dne 22.05.2016 14:12, celkem upraveno 1 x.
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V12 píše:LKT je zidonov vytvor, pochybujem, ze by este niekto iny mal zdroje.

zidon ho uz nema preto chcem niekoho poprosit o export :) (nie z WS suborou viem ze tie sa nedaju)
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Pekne.
Ked to budes davat na WorkShop, pouzi standardne sockety - pre prives KamazTrailerCart s offsetom nastavenym na stred oka na oji, pre naves potom KamazTrailer, offset na kolik navesu. A nezabudni na zony manualnej nakladky, aby to bolo pouzitelne v HardCore rezime. Za predpokladu, ze prives bude na stredne klady a naves na dlhe, zony musia byt v oboch pripadoch dve.
Na oboch Phoenixoch je uz textura opravena. Kontajner aj kontajnerovy prives je sucastou balicka, nie je potrebne mat nainstalovane Terrno 8x8. Musel som to urobit takto, pretoze po dlhsej jazde mal tendenciu explodovat. Presne to iste robil aj 8 kolovy vlek na stredne klady. Problem bol pravdepodobne v nastaveni kolies - zda sa, ze privesy nesmu mat SuperHeavy, takze pokial maju mat rovnake kolesa ako tahace, treba im v class definovat novu triedu kolies s nastavenim na Heavy, ale odkazujucim na povodny model kolies tahaca.
Teraz sa zapodievam pohyblivymi stupackami, zatial sa mi ale velmi nedari. Neviem to realisticky rozpohybovat :(
Apseron1
Přispěvatel
Příspěvky: 168
Registrován: 01.06.2015 11:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Mám drobný problém pokoušel jsem se jet mapu " Sibiřský expres Mod " Dlouhá trasa spousta aut a spousta nákladu na odvoz . Pouze ruční nakládka .Bohužel po nainstalování je na středních kládách jenom jeden loadpoint a to uprostřed . Poraďte prosím co s tím ????
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

To moze byt sposobene chybnou definiciou nakladu, ktory je sucastou modu obsahujuceho korbu alebo prives, na ktory ides nakladat. V sobotu som tento problem objavil na Phoenixe 8x8 prave na korbe pre stredne klady, hned som to aj opravil. Jednalo sa ale o problem korby ako takej, nie klad. Zobrazovala iba jednu nakladovu zonu, pricom stredne klady maju 2 zonove body, takze to neslo rucne nalozit. Na akom aute / vleku si to zistil ? Je to nieco z mojej "garaze" ?

Pomoct sa tomu da, mozes pouzit SpinTires PLUS, kde si nakonfigurujes umoznenie AutoLoad aj v HardCore rezime, keby to neslo vyriesit inak.

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“