Ahoj lidi tak po delší době si to tu zase trochu doplním. S Wraithem a naši Brdskou bandou proběhlo pár expedic fotky z nich najdete tu:
topic16274-30.html .
Co se týče závad, po půl roce topení mi odešel motor gt550. Dále padl další regulátor nyní testuji tento s ochranou nano sprejem
http://www.mz-racing.net/dyns2210-tazer-60a/ a v poslední řadě jsem u serva uštípl po dopadu a na jedno kolo tisícihran. Jinak co se týče závad celkem nic, takže takové klasické ježdění :-D
A nesmím zapomenout Wraith dostal dárek v podobě modulárních náprav od Slicka, popis najdete dole ;-)







Modulární nápravy:
Jednou z velkých změn na Wraithu jsou modulární nápravy od Slicka zde o nich najdete veškeré info
topic15830.html .
Byl jsem na tyto nápravy hodně zvědavý co se odolnosti a funkčnosti týče a musím říct že mě mile překvapily. Vůbec je nešetřím vláčím je po šutrech, topím co to de, auto se kutálí, skáče a dopadá na jedno kolo a to vše s váhou auta 4,3 Kg a nenašel jsme známky poškození, deformace a nebo hlubokých vrypů.
Jednou z mnoha věcí co se mi na nich líbí je celková rozebiratelnost náprav, když si vymyslím že to chci rozebrat není problém, můžu sundat cokoliv, přední víčko diferenciálu, zadní víčko u hrušky, obaly poloos, vše dostupné, dost to zrychluje údržbu.
Jako u všech Slickových produktů i zde jsou použity odolné materiály, tělo je z vysokopevnostního duralu a obaly poloos jsou ocelové trubky. Líbí se mi že poloosy sedí v obalech jen s nepatrnou vůli, akorát na vrstvičku vazelíny viz foto.

S tím souvisí že i po tom co jsem auto na expe topil a pak ho umyl ještě hadicí, bylo po sundání krytu diferenciálu sucho v nápravě + tomu pomáhají o kroužky na krajích náprav. Opravdu jsem tomu sám nechtěl věřit ale sucho tam bylo, já u předešlých náprav měl vodu vždy a né málo.
Nápravy jdou taky udělat v různých šířkách a jejich případné zúžení díky tomu že se dá obal poloos jednoduše vysunout z těla diferenciálu, není nic složitého.
Další super věci pro větší životnost je ochranný plech , který krásně sedí a je uchycen pomocí dvou šroubků. Dal jsem mu hodně rán přímo o kámen ve velké rychlosti, ale nezdeformoval se a odvedl svojí práci.

Nápravy také snižují díky své hmotnosti těžiště auta a není potřeba dovažovat kola a likvidovat díly odstředivou silou.
A takovou poslední tečkou je rejd, jsou zde použity známé díly tedy, kardanové poloosy, Slickovy domky řízení a céčka, vše dohromady pomáhá k tom že i s rozvorem 370 mm, nemusím tolik couvat a zatočím kde potřebuji.
Určitě bych je tedy doporučil, splňují to co já potřebuji a to je odolnost na moje ježdění, možnost úprav, množství příslušenství a servis když zničím věc za pár korun, vím že zavolám Slickovi a on mi jí obratem dodá ;-)
Fotky zde:
http://gillettenm.rajce.idnes.cz/Napravy_Gerard/