Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

No to neni bug to je schvalne :D Copak se da vytahnout auto za zahradku?! :P :D
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Tahle MAPA vypada gut ;)
:idea: http://spintires.nl/level-high-country/
EDIT:
Tak ta mapa je bomba! ;)
Hodne velka, mnoho cesticek a docela dost obtizna - ale "realne" = mnoho hodin zabavy pro nas ;)
:!: POZOR! Musite si stahnout dodatecne objekty: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... text=model
S Landakama to bude pecka :BYE:
Obrázek
Obrázek
:hura:
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Coach
Přispěvatel
Příspěvky: 194
Registrován: 09.03.2016 18:58

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Aj som inač rozmýšľal, že to bude asi schválne :OK:
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Dnesni multak ..
Bylo to pekny ;)
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
Obrázek
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
tomas-x
Nově příchozí
Příspěvky: 3
Registrován: 06.12.2015 20:09

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

zidon155 píše:Tahle MAPA vypada gut ;)
:idea: http://spintires.nl/level-high-country/
EDIT:
Tak ta mapa je bomba! ;)
Hodne velka, mnoho cesticek a docela dost obtizna - ale "realne" = mnoho hodin zabavy pro nas ;)
:!: POZOR! Musite si stahnout dodatecne objekty: http://steamcommunity.com/sharedfiles/f ... text=model
S Landakama to bude pecka :BYE:
Obrázek
Obrázek
:hura:


Pardon, jestli to bude hloupá otázka, ale tuhle mapu tam dostanu přes JSGME nebo nějak jinak?
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Pres Steam stahnout ty objekty ... pak stahnout ten zip - rozbalit a ty dva soubory vlozit do slozky kde mas nainstalovanou hru do media/levels - tot vse ;)
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

V dohladnej dobe bude ten balik objektov aktualizovany. Pre potreby mojich starsich mapy na temu geocaching v ST som vyrobil 2 nove overlaye typu Cliff, jeden pekne navazujuci na teren typu Forest, druhy zasa na typ Rock, mimochodom, tiez moj vytvor. Cliff typu rock este skusim doladit, vychadza z Dirt Large, pricom je malo clenity. V niektorych mapach, kde je pouzity teren Rock, prave Cliff Rock dava uplne novu dimenziu uz v tomto nie celkom idealnom stave.
Dalsia uprava kniznice, ktoru planujem bude spocivat v zvacseni trenia objektov, po ktorych sa da jazdit. Neviem, co Pavel porobil, ale vsetky modely typu most su klzke ako lad, aj Terrno 8x8 ma problem vyliezt aj po mierne naklonenom moste. Skusit si to mozete na Vodopade - zastavte na tom rozbitom moste a skuste sa rozbehnut. Rovnaky problem vykazuje aj objekt Port - klasicky casto pouzivany velky betonovy blok, tiez je klzky ako lad aj s highway gumami.
A pripravujem novy addon podobne ako kniznicu - opat pre mapy geocaching - skusim nahradit symbol tornada geocacherskou bednou tak, ako to bolo v 2 povodnych GC mapach. Neviem ale, ci sa to podari.
V tejto poslednej verzii ST ma rozculuje sposob odkryvania mapy. Ked sa prekryvaju oblasti 2 zahalovakov, staci vybrat iba jeden a mapa sa zviditelni. Dalsi genialny pavlov tah. Nechapem, preco je to takto, stare spravanie sa bolo podstatne lepsie. O nedorobkoch typu celna vlna pri brodeni, kolaje za kolesami a pod. ani nehovorim. Vyvojari sa dusovali, ze bugfix sabotaze je iba bugfix, no zjavne tym hru skriplovali. A vratenie aspon do predsabotazneho stavu v nedohladne :evil:

Skoda, ze v case, ked som robil tie 2 GC mapy nebol v obehu tento posledny LR III. Bohuzial, nezmesti sa do "hradnej veze", "rybnikoveho vypustu" a podla vsetkeho ani do objektu "banska stola". Bez zmeny velkosti uvedenych objektov tam vlezie iba Uaz, co bol moj povodny a bohuzial z isteho uhlu pohladu kratkozraky zamer, ktory sa mi teraz vypomstil. Na druhu stranu - bola vytvorena hromada super aut, ktore sa pomaly dokazali udrzat aj na kolmej stene, s nimi by tie GC mapy boli prilis jednoduche, preto to obmedzenie na Uaz. No LR III ma tak perfektne vyvazene jazdne vlastnosti, ze zbieranie kesiek s nim je rovnako zabavne ako Camel Trophy expedicia. Mapu GC2 testujem prave s nim. Uz je v podstate hotova, musim ale premysliet nove rozlozenie Uazov prave pre moznost vybrat zahalovaky (kesky) aj z vyssiespomenutych objektov, pokial clovek hru odstartuje s autom inym, ako Uaz.
Naposledy upravil(a) V12 dne 01.06.2016 11:45, celkem upraveno 1 x.
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Honny píše:Malej bug kontejneru
Obrázek

Musim to poriadne pozriet, prvym rychlym pohladom som zistil, ze kontajner ako taky ma definovany kolizny model spravne. Robi to aj prives ? A co auto ? To ma nastavene kolizie az velmi precizne, co degraduje jeho terenne vlastnosti. Na tuto temu som tu uz o "mojich" Tatrach pisal, preco potrebuju uzavierky tam, kde Uraly alebo Krazy nerealisticky idu aj bez nich.

Este jeden dotaz - co je to za mapu ? Moze to byt aj problem mapoveho objektu. Ked nema definovany kolizny model, tak je z toho takyto problem.

EDIT :
Problem bol naozaj v kontajneri aj kontajnerovom privese. Prave uploadujem opravenu verziu.

EDIT 2 :
Otestovane, bez zavad.
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Geocaching II v ST2016, stale WIP :

Obrázek
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

LR III sa na mape Geocaching II pouzit da ale zatial bez zahradky na streche. Takto sa zmesti do hradnej veze, prejde dokonca aj tunelom pod kopcom v strede mapy. S palivom by nemal byt problem, dve rezervy maju aj dostatocny pocet opravnych bodov. Na mape zamerne zostane povodna, s troskou sikovnosti lahko riesitelna pasca, takze predbezne som velmi spokojny.

Novy typ overlaya typu Cliff Rock :

Obrázek

... a dve scenerie :

Obrázek

Obrázek
Uživatelský avatar
zidon155
Píšu strašně moc!
Příspěvky: 2461
Registrován: 28.12.2008 0:00
Bydliště: Pelhřimov

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Pekny pane :tleskam:
CC-01 UNIMOG ;-)
EX: CC-01 Suzuki Samurai Long :-)
http://zidon155.rajce.idnes.cz/
lukino343
Přispěvatel
Příspěvky: 489
Registrován: 15.12.2015 18:11

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

tak na tuto hru som sa tešil najviac :(
http://pttm-haulin.blog.cz/0903/headlight
Uživatelský avatar
V12
Píšu hodně
Příspěvky: 1575
Registrován: 25.02.2013 20:34

Re: "SPiNTiRES" - TATRA 813 pro novy UPDATE str.247! :)

Neviem vyriesit pohyb zahradky LRIII po streche, ked pouzijem jej winchpointy. Ako sa to da urobit ? Pouzivam standardne postupy, socket zahradky ma svoj parentframe, constrain nastaveny na Fixed, no hybe sa a hybe. Co s tym ?
Naposledy upravil(a) V12 dne 02.06.2016 17:48, celkem upraveno 2 x.

Zpět na „Počítače, hry a jiné virtuální světy“