Poslední dobou jsem nějak propadl Adlolfovi a hrozně mě na něm začalo bavit dělat obdobně jak dřív na Tacomě. Jakmile je čas a chuť, tak trávím u mámy na zahradě a něco zkouším ladit. Za poslední 2 měsíce se udělalo na autě hodně práce. Výměna předních tlumičů, kompletní geometrie, nový omezovač dveří, nové brzdové trubičky, čepy řízení, zapsání kol a motoru, vyčištění interiéru, nový klíček, natažení hadiček ostřikovačů a další co ukážu.
Na eBay jsem koupil klíč, protože starý byl popraskaný a odrbaný. Tenhle stál s poštou 200,-

Dobrý zážitek byl, když jsem jel 60km do Č.Budějovic nechat vybrousit do Prioru, protože mě ho tam už dělali. Cestou že kouknu v Češnovicích do bazaru na kola. Tam zavřeno a v Prioru mě řekl týpek, že mě to nevybrousí, že to dělá jen šéf, který bude zítra. Tak jsem nervově nevydržel a požádal č. na šéfa. Ten mě vysvětlil, že týpek to několikrát zmršil a že na něj díky tomu přišel někdo s právníkem a on že by rád pomohl, ale nemá opravdu čas. Tak mne navedl do Mercury, že mají tu samou mašinu. Tam koukal na klíč a že to bude za 600,- No a pak našel od nich takový obyč a to že by bylo i s klíčem za 390,- :roll: Takže jsem samozřejmě zvolil dražší variantu a při broušení si pán hodně stěžoval, jak je tvrdý a jde to blbě a já se musel pousmívat že jsem si tu frézku vlastně zaplatil, tak ať se potrápí :lol:
Zde 2 fotky co jsem našel a dá se porovnat vyčištění. Dal jsem to jednomu z Vimperka, co má na to firmu a chudák na tom strávil 10 hodin a stále nebyl spokojený, tak že by za čas zkusil ještě jednou přední sedačky, protože mu to nedá. On z toho byl úplně vyřízený, že to pokaždé vyčistil a vylezla zase špína. Jen ze střechy úplně černá voda.


Vyčistil to opravdu krásně i když nové to už nebude. Ale úplně jsem čuměl, jak důkladný byl. Veškeré schránky, kastlíky atd, nádherně vyčištěné a ošetřené. To samé plasty v interiéru. Opravdu si vyhrál. V kufru mě nechal 2 velké přepravky mého bordelu, co se za ty léta nastřádali a zakutáleli, tak jsem to později alespoň vytřídil, co využiji a co ne.



Dva týdny zpět jsem umyl motor. To bylo poprvé co jsem to na něm dělal. Vše krásně čistý a odmaštěný. Pak jedu do práce a po 9 km v prvním kopci říkám, že to nějak nejede, nebo jsem zblblý z DIRT na PS4, který jsem celý víkend jezdil. Kickdown také fungoval, ale hrozně tupě. V práci jsem pak prostříknul Kontaktolem konektor co ovládá přepouštěcí klapku z turba. Domů už to jelo zas na plno. Rozhodl jsem se že ošetřím veškeré konektory, včetně pojistek. Pár konektorů v motoru, byli skoro zelené. Teď už jsou zas jak nové a vše šlape jak má, až mi skoro přijde, že jede o něco víc, nebo to je placebo. Jak jsem se tak hrabal v tom motoru, tak mě padla do oka přední příčka, která byla úplně černá. Tak jsem jí vyčistil a rozhodl se udělat něco s tou korozí. Další den si přivezl modelářský dremlík a vše obrousil a poctivě nabarvil od základu po lak s tvrdidlem včetně klaksonů, které jsem se rozhodl hodit decentně do barviček :lol:



Nedávno jsem také ztrhnul starou izolaci motoru, která už tam na místech vysela a drolila se. Koupil novou od Febi Bilstein a dnes jí u tchána nalepil. Pasuje úplně přesně a je vyplněna úplně celá kapota. Po cestě domů povídám ženě, jak mě štve, že mám hlavně chytrý mobil a mohl jsem hlukoměrem změřit bez izolace a s ní. Je to škoda a docela by mě to zajímalo. :roll:



Další jsou nové koberečky na míru. Měl tam být nápis Mercedes, ale bohužel nastal malý problém ve firmě, tak je to takto. Tato fotka je ještě před vyčištěním interiéru.

Baví mě to a už se těším na další údržbu, co mám v plánu. Nejvíc mě štvou ty kola 17"AMG. Z toho začínám být zoufalý a nejdou sehnat. Červen a já na hnusných orezlích plecháčích s puklicemi. Jak furt čumím na kola, tak bych si dal facku, proč jsem už dávno nekoupil pěkné 15" original AMG za pár korun :oops: