tak zacnem, co je naprd.
AVC - je to ako ESP na offroade, len to, ze v krajnych/na hrane situaciach proste nefunguje, funguje len pri priamom smere, do zakrut prekaza
Gumy - maju ostru hranu behunu, coz sposobuje obcasne zaseknutie sa a prevratenie modelu
Motor - ma vykonu habadej, az priliz, neskutocna spotreba baterie 5000mAh 2S 25C cca 10 min, prehrieva sa
Oproti slashovi - je trochu dlhsia a sirsia
Co je super:
to pruzenie a napravy su super. ta zadna naprava ma drahu pohybu ako na krosovej motorke, cize neskutocne velky rozsah na chytanie gripu aj pri skokoch a celkovo
ci sa to spravalo horsie ako slash s nezavyslymi napravami a tunenym LCG podvozkom? Ano, kvoli spominanemu AVC, ale co sa tyka spravania sa podvozku, tak nie.
Proste je to super koncepcia a niekto nad tym modelom fakt sedel a skusal veci co budu fungovat. Auto s 2S je dobre vyvazene, gumy maju grip, auto pohlcuje nerovnosti krasne a je stabilne do zataciek, hoc som zoparkrat isiel na 3 kolesach, ale model to dal vpohode.
Sprava sa to trochu ako zadnokolka, by som povedal tak 30/60 prenos sily, volnobezka funguje super.
Vdaka konstrukcii som nemusel pouzit ziaden kryt na prach, jedine, kde sa nieco dostalo niekde, bolo na strku. Na prachu a hline uplne vporiadku.
bohuzial video nebude, kedze mi nevratil kamos kameru. Naposledy s nou natacal hady, coz mozno to je ten dovod.
Ale fotky mame:
Takto skoncila:

Ako sa pohon prenasa:

Zjazd z kopca:



Ano, take makke to ma byt:



Fotka slasha:

viac foto tu:
http://www.rcportal.sk/losi-baja-rey-g4091sa ospravedlnujem za horsie fotky
Mex Hilux truggy,Mex Hilux doublecab canopy,Toyota Landcruiser`63 FJ45 pick up,HM Crawler,BJ70 trial - Vaterra Ascender,FJ45 flatbed,Jeep Grand wagoneer,1981 Tamyia hilux 4x4,Traxxas XO-1