Už asi nic. Auto jezdí bezporuchově, vše je v kovu, muzika hraje, rejd jako kráva řidič zatáčí, světla svítí, klakson nejde a stěrače nestírají :-D Už je na čase začít naplno s FDefem, ale jsem stále nějaký líný a moc se mi do toho nechce. Občas chuť tedy je, ale musím dělat první z PSH a tak to musím rozjet na pár dní a né jen na pár hodin, když jsem při chuti. Je z toho moc bordelu. Takže nejspíš na zimu. Snad :roll:
Díky moc. Ale pokud nebude někdy nějaká opět velká renovace, tak už není co moc dávat. Až mě to někdy samotneho mrzí, že už je díky tomu toto téma dlouhý čas mrtvější a přihodím něco s bídou sotva jednou za měsíc :-( Už je na čase ten Defik
Dnes to byl hrozný porod. Všude bláto a trápení aut v něm a co myslíte že régl? Po 20. minutách ani nepíp :lol: Bylo to sice super a po příjezdu jsme se rozhodovali, zda půjdeme vpravo na kořeny, nebo to obejdeme z leva po cestě a po 50m narazili na parádní bláto, které bylo akorát mazlavé a akorát hluboké. Tak jsme řádili s Jarisem a jeho klukem jako šílený až mladému začlo vynechávat auto a pak mě, až přestalo jet úplně. Asi régl dostal nějaký štos, protože uvnitř krabičky s elektronikou absolutní sucho. Co se dá dělat. Pak jsme si říkali, že jsme to měli vzít opačně. První terén a pak blbnout. Ale fotky se povedli některé hodně pěkné. I přes umfál, jsem si po dlouhé době pěkně zařádil :wink:
Píta to musely být orgie viď :FINE: :FINE: :FINE: Malé bezvýznamné plus je že máš zase co dělat pokud se ten regl jen nepřehřál, jezdíš pořád ten dsys?
Stále ani nepípne :cry: Ano, mám stále DSYS. Ať má na to každý svůj názor klucí, tak já mám prostě DSYS stále rád. Máš Míro naprostou pravdu, že je už asi pátý, jenže ne chybou výrobce, nýbrž mou neznalostí. Protože jsem měl asi 3x řady 56A a ty se začli přepalovat až potom co jsem do auta dal HPI GT550, což byla chyba, protože p.David naměřil ve špičkách přes 80A. Pak tam byla řada 90A a ta vydržela přes rok, kdy shořela loni na jaře u Martina v Dubové. A do včera tam byl taky řady 90. Podle mě se tam dostalo nějaké přepětí, protože jsem měl kvůli pomalému pastorku a aby byli pěkné fotky, nastaveno na vysílači 150% plynu. Na druhou stranu jsem za celou dobu zaplatil pouze 2 regulátory a pokaždé mě to bylo vyreklamováno. A to ten jeden 90A spálený na škvarek, jsem ani neposílal, jinak bych za 5let zaplatil asi pouze za jeden a do 4 dnů byl régl vždy doma. Zda dostanu i teď nový nevím, ale i kdyby ne, tak si velice rád koupím další DSYS. Já jsem s ním i jeho službami spokojený.
To máš o proti některým nejmenovaným jedincům parádní bilanci ;-) Vůbec bych se nebál vzít ještě více než 90A, pokud mají v nabídce. Ta GT550 dokáže ve špicce vzít od dost víc než devadesát.
Já jsem s ním spokojen, jen pravda, že mi v jejich nabídce chybí model kolem 150A... 90 je na GT 550 na hraně... a spíš ne, jak vidíš... já zatím mám speeda 600ECO od Míry zrovna myslím, ale až nebude chci právě GT550 a to holt budu muset od DSYSe upustit :-( Myslím, že když se používá, jak se má, vydrží na vždy! :-) Ale nebudeme tady zasírat další desítky stran diskůzí o DSYSu, to už tu bylo :-D
Pavel Suchomel Buggy Bullet V3 - momentálně probíhá GO Nissan 350Z - od roku 2012 probíhá GO SCX-10 - HPI Bronco - momentálně probíhá GO mé rajče 4 Válce stačí, když turbo tlačí ... ...jo a nejlepčí kanál na TyTrubce najdeš zde...
Já na tu tabulku dnes koukal. Teď je ta řada Titan 72, kde jsou údaje 72A (85A / 3sekundy, 300A špičkový pulzní) MOSFET. Zítra posílám régl k p.Davidovi a chci mu napsat, či zavolat a probrat to. Uvidíme. U mě je totiž i další problm, že jak to mám vše dělané na míru úplně ťipťop, tak tam ani jiný régl nenacpu, aniž bych nemusel složitě předělávat elektroniku. A fakt ani jiný nechci. Jednou jsem zkoušel X-car a Speed Crawler2 a ani jeden Tacomu neutáhl a vynechával. Mám rád u DSYS ty plynulé rozjezdy atd. Tamty byly hrozně škubavé a ostré, že jsem si v tu chvíli říkal, že je DSYS fakt super a neměnil bych.